Courses schreef:Ik denk toch echt dat je er zelf keihard achteraan moet Renee, hier posten hoeveel het weer omhoog is is leuk maar wij kunnen je verder ook echt niet helpen (en uiteindelijk moet je het zelf allemaal echt gaan betalen helaas). Bedrijven horen zoveel van dat soort verhalen dagelijks ..
Wat Courses zegt dus. Hop erachteraan.
En ik zou ook niet zo naïef zijn om te denken dat je niet hoeft betalen omdat het niet 'kan'. De meter geeft het aan. Dus het kan. Dus je moet betalen.
Verder ga bellen met Oxxio en bellen met netwerkbeheerder. En hang maar gewoon lekker het domme blondje uit. Het aardige, domme blondje. Je wilt graag uitleg krijgen hoe dit kan. En vooral, hoe je het kunt oplossen. Aardige domme blondjes krijgen altijd heel veel gedaan aan de telefoon (=mijn ervaring aan beide zijden van de telefoon
)Eis op vriendelijke toon die ijking. Op 1800 euro maakt die 100 euro voor de ijking dan ook niet meer uit (als het dan toch niet aan de meter blijkt de liggen he).
En ik zou ook eens dubbelchecken met Oxxio of er inderdaad geen komma verkeerd is gezet in je meterstanden. Heb je dat nu al laten uitzoeken/navragen met een foto erbij? Zo nee... als de wiedeweerga doen.
Je hoeft Oxxio geen dagen de tijd te geven. Lief, maar verwacht niet dat ze net zo lief tegen jou zijn. Uitzoeken van zulke dingen kost hoogstens 24 uur. Dus dinsdag heb je het gemeld, donderdag had je prima alweer kunnen bellen. Zorg dat je erbovenop zit. Het is jouw geld.
) gevraagd of iemand per abuis van de 3 een 8 had gemaakt. Binnen 2 dagen een nw nota met de juiste cijfers en even gevraagd of ze het niet vreemd vonden ineens 500 kwh op jaar basis meer dan voorgaande jaren.
sorry niet iedereen heeft de "luxe" om vrij te zijn op feestdagen, dus ik vergeet dat er mensen zijn die dat wel zijn
' Iets met o ja... Feestdag.