Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
magic_lover schreef:Ik heb weer zoiets vreemds na de update...
Ineens zijn al mijn recent opgeslagen contacten eruit gegooid, kan ze ook niet meer toevoegen. Hij zegt simkaart vol?? Nog nóóit gehad. En als ik op contacten druk staat er ook ineens 0 contacten op de sim. Kan ze nergens weer vinden. Terwijl de meeste mensen in WhatsApp enz nog wel gewoon als hunzelf staat (ipv hun 06 nr)
Heel apart, en heel irritant....
Ben al niet zo fan van updaten, bevestigd het maar weer
Justme_Lisaa schreef:Ik heb nog een vraagje! Weet een van jullie toevallig hoe je whatsapp gesprekken van een iphone over kan zetten naar de S6? Zou zonde zijn als ik die allemaal kwijtraak namelijk haha
Raja schreef:magic-lover
Heb je al gekeken naar je instellingen bij je contacten?
Welke contacten geeft ie weer?
Die op je SIM-kaart of telefoon geheugen?
Daar kan het m ook nog in zitten
Drico schreef:Iedereen die nu de S6 heeft besteld met de 100,- cashback actie, houdt er rekening mee dat deze actie maar geldig is tot 31 juli en dat je dus voor die tijd je toestel geregistreerd moet hebben.
Ik zou dus even contact opnemen bij het bedrijf waar je het hebt besteld omdat je waarschijnlijk je pakketje niet binnen zal hebben voor vrijdag.
xx_Lyzet schreef:Justme_Lisaa schreef:Ik heb nog een vraagje! Weet een van jullie toevallig hoe je whatsapp gesprekken van een iphone over kan zetten naar de S6? Zou zonde zijn als ik die allemaal kwijtraak namelijk haha
Dit kan ja!
Whatsapp NIET verwijderen van je toestel.
Even je telefoon aansluiten op de PC*, je whatsapp map zoeken erin.
Die knip je even naar je bureaublad of waar je het wil hebben, zodat je whatsapp map maar ergens buiten je telefoon op op staat.
*Van de Iphone moet je even zelf uitzoeken waar de map bij staat op je telefoon, dat weet ik even niet!
Whatsapp nog NIET installeren op je S6
Whatsapp gesprekken zijn nu van je Iphone af, nu koppel je je S6 aan de PC.
Je zoekt de map op, en je plakt/ kopieert hem daar naar toe. Nu staat je whatsapp map wel op je telefoon, maar je hebt nog geen whatsapp. Je gaat nu in je playstore whatsapp downloaden. Als je dit gedaan heeft, zegt whatsapp: Er zijn backups terug gevonden oid en vraagt ie om te herstellen. Nou, antwoord is duidelijk dan klik je op ok of ja... Dan gaat ie alles weer laden.
En als het goed moet zijn heb je dan je whatsapp gesprekken terug... Zo doe ik het tenminste altijd!
Laat even weten of het lukt, want probeer het zo goed mogelijk uit te leggen