Samsung Galaxy S6

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopia

Re: Samsung Galaxy S6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 11:13

Daar ben ik ook blij mee!

Mijn hoesje is gisteren blijkbaar kapot gegaan is mijn edge eruit gevallen meteen zo bam op het scherm!

Pffff huilie ster in het scherm en naar alle kanten scheur die uit

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 11:27

:oo
Ik zou echt huilen als dat me zou overkomen!
Ik moest al bijna huilen om de mini krasjes

Essie73
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 11:05

Raja schreef:
Ik had trouwens ergens vorige week een kleine update op de software en nu geeft mijn wekker weer heel fijn aan over Hoeveel tijd hij af gaat!
Helemaal top!

Jehhhhh joepie! Ben ik blij mee

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 22:03

Ik heb weer zoiets vreemds na de update...

Ineens zijn al mijn recent opgeslagen contacten eruit gegooid, kan ze ook niet meer toevoegen. Hij zegt simkaart vol?? Nog nóóit gehad. En als ik op contacten druk staat er ook ineens 0 contacten op de sim. Kan ze nergens weer vinden. Terwijl de meeste mensen in WhatsApp enz nog wel gewoon als hunzelf staat (ipv hun 06 nr)

Heel apart, en heel irritant....
Ben al niet zo fan van updaten, bevestigd het maar weer :7

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 22:23

De mijne zeurt ineens dat Facebook teveel batterij verbruikt als ik mijn ram geheugen wil legen :+

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 10:48

Jaaa, ik heb vandaag eindelijk mijn nieuwe telefoon besteld, de S6!
Ben benieuwd :D

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 20:17

Nou, mijn samsung doet sinds eind deze middag zomaar vanuit het niets ineens helemaal niks meer. Reageert ook nergens meer op. :?
Mijn 5 jaar oude s2 daarentegen doet het nog steeds dus die maar weer gepakt en morgen maar met mn S6 naar t-mobile.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 20:19

Ik ben ook totaal niet te spreken over mijn s6 momenteel. De problemen met het ram geheugen lijken steeds erger te worden en als ik de berichten op internet mag geloven kan ik nog wachten tot de s6 plus in het najaar uitkomt voor er echt een software oplossing komt

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 20:31

Faline, dat had ik dus van de week ook!

Volume knopje omlaag, middelste knop en aan-uit knop tegelijk indrukken
Dan start hij weer opnieuw op.

Ik ben naar de winkel gegaan en de jongen daar heeft me dat laten zien.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 20:42

Raja je bent mijn held!
Hij is iéts aan het doen. (Groen en zegt downloading, do not turn of target)

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 20:57

Bij mij startte hij gelijk opnieuw op
Maar super dat hij weer wat doet!!!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 21:32

Hij is weer compleet tot leven gewekt! :D

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 21:32

Gelukkig!!!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 00:23

magic_lover schreef:
Ik heb weer zoiets vreemds na de update...

Ineens zijn al mijn recent opgeslagen contacten eruit gegooid, kan ze ook niet meer toevoegen. Hij zegt simkaart vol?? Nog nóóit gehad. En als ik op contacten druk staat er ook ineens 0 contacten op de sim. Kan ze nergens weer vinden. Terwijl de meeste mensen in WhatsApp enz nog wel gewoon als hunzelf staat (ipv hun 06 nr)

Heel apart, en heel irritant....
Ben al niet zo fan van updaten, bevestigd het maar weer :7

Niemand die dit verder ook heeft?
Ben nogsteeds alles kwijt. Als ik zoek dan kom ik wel weer een aantal nrs tegen. Maar bij contacten staat 0 contacten. En alle recente opgeslagen nrs heeft ie maar even verwijderd en ben ik dus kwijt. Superfijn.... not! :\

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 07:11

Ik heb de S6 (goud) gisteren besteld. Bij een abonnement van Tele2 (via Studentmobiel), was 29 euro per maand (incl telefoon). Moest 100 euro bijbetalen, maar aangezien je dat van Samsung terug krijgt, is dat ook geen probleem. Ondanks dat ik een abonnement bij Vodafone heb, vond ik dit echt heel erg goedkoop voor die telefoon (ja, ik heb er speciaal een abbo voor afgesloten :+ ). Volgens de klantenservice van Studentmobiel zou ik vandaag een bevestiging krijgen en dan werd het toestel ook meteen opgestuurd..

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 07:17

Leuk sharoontje!

Magic_lover hier inderdaad het zelfde probleem. Bij mij hielp opnieuw opstarten, maar heb het probleem tot nu toe 4x gehad
Viel mij op toen ik WhatsApp opende, gebruik mijn contactenlijst eigenlijk vrij weinig.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 08:10

Ik mag me hier sinds gisteren ook melden! Na jaren de S2 gebruikt te hebben, toch maar overgestapt naar een iphone, maar omdat die de prijzen flink omhoog hebben gegooid (en er nu een €100,- cashback actie is van Samsung, ben en blijf toch een student :')). Vanavond komt m'n witte S6 binnen via mediamarkt, geen abbonement afgesloten, dat werd me per maand een beetje te duur haha. Nu maar met smart wachten tot tnt langskomt.
Heb ook een paar goede tips langs zien komen in dit topic, heel fijn! Die kan ik gelijk gebruiken! :)
Ik heb nog een vraagje! Weet een van jullie toevallig hoe je whatsapp gesprekken van een iphone over kan zetten naar de S6? Zou zonde zijn als ik die allemaal kwijtraak namelijk haha :)

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 08:41

magic-lover
Heb je al gekeken naar je instellingen bij je contacten?
Welke contacten geeft ie weer?
Die op je SIM-kaart of telefoon geheugen?
Daar kan het m ook nog in zitten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 09:29

Justme_Lisaa schreef:
Ik heb nog een vraagje! Weet een van jullie toevallig hoe je whatsapp gesprekken van een iphone over kan zetten naar de S6? Zou zonde zijn als ik die allemaal kwijtraak namelijk haha :)

Dit kan ja!
Whatsapp NIET verwijderen van je toestel.
Even je telefoon aansluiten op de PC*, je whatsapp map zoeken erin.
Die knip je even naar je bureaublad of waar je het wil hebben, zodat je whatsapp map maar ergens buiten je telefoon op op staat.

*Van de Iphone moet je even zelf uitzoeken waar de map bij staat op je telefoon, dat weet ik even niet!

Whatsapp nog NIET installeren op je S6
Whatsapp gesprekken zijn nu van je Iphone af, nu koppel je je S6 aan de PC.
Je zoekt de map op, en je plakt/ kopieert hem daar naar toe. Nu staat je whatsapp map wel op je telefoon, maar je hebt nog geen whatsapp. Je gaat nu in je playstore whatsapp downloaden. Als je dit gedaan heeft, zegt whatsapp: Er zijn backups terug gevonden oid en vraagt ie om te herstellen. Nou, antwoord is duidelijk dan klik je op ok of ja... Dan gaat ie alles weer laden.
En als het goed moet zijn heb je dan je whatsapp gesprekken terug... Zo doe ik het tenminste altijd! :)

Laat even weten of het lukt, want probeer het zo goed mogelijk uit te leggen

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 10:00

Iedereen die nu de S6 heeft besteld met de 100,- cashback actie, houdt er rekening mee dat deze actie maar geldig is tot 31 juli en dat je dus voor die tijd je toestel geregistreerd moet hebben.
Ik zou dus even contact opnemen bij het bedrijf waar je het hebt besteld omdat je waarschijnlijk je pakketje niet binnen zal hebben voor vrijdag.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 10:11

Raja schreef:
magic-lover
Heb je al gekeken naar je instellingen bij je contacten?
Welke contacten geeft ie weer?
Die op je SIM-kaart of telefoon geheugen?
Daar kan het m ook nog in zitten

Ja had ik meteen al naar gekeken, maar daar staat niks anders dan anders en ook niet onder andere lijsten.
Ook geeft ie steeds aan als ik iemand wil opslaan dat mijn simkaart vol is, terwijl ik dat nooit eerder heb gehad.
Zal dat eens proberen dimphy maar volgens mij heb ik hem al eens vaker opnieuw opgestart.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 10:12

Vreemd magic_lover...

En als je hem aan de PC doet?
Heb je dan dat je een mapje contacten ziet?

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 11:05

Drico schreef:
Iedereen die nu de S6 heeft besteld met de 100,- cashback actie, houdt er rekening mee dat deze actie maar geldig is tot 31 juli en dat je dus voor die tijd je toestel geregistreerd moet hebben.
Ik zou dus even contact opnemen bij het bedrijf waar je het hebt besteld omdat je waarschijnlijk je pakketje niet binnen zal hebben voor vrijdag.

Ik heb een promotieproduct gekocht en wil deelnemen aan jullie promotie. Het product wordt echter pas geleverd na sluiting
van de promotieper
iode. Kan ik toch meedoen aa
n de promotie? Hoe doe ik dit?
Voor producten die zijn aangekocht en betaald in de promotieperiode kan je deelnemen aan de promotie. De datum op de factuur
geldt
als aankoopdatum.
Indien je geen factuur hebt dien je een bewij
s van levering van het product mee te sturen (pakbon). Is de levering van het product buiten
de promotieperiode dan dien je ook een bewijs mee te sturen dat je de aankoop in de promotieperiode hebt gedaan (bijvoorbeeld
een
bewijs van bestelling).

Aldus ; https://www.samsung.com/nl/promotions/f ... s%20NL.pdf

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 13:27

xx_Lyzet schreef:
Justme_Lisaa schreef:

Dit kan ja!
Whatsapp NIET verwijderen van je toestel.
Even je telefoon aansluiten op de PC*, je whatsapp map zoeken erin.
Die knip je even naar je bureaublad of waar je het wil hebben, zodat je whatsapp map maar ergens buiten je telefoon op op staat.

*Van de Iphone moet je even zelf uitzoeken waar de map bij staat op je telefoon, dat weet ik even niet!

Whatsapp nog NIET installeren op je S6
Whatsapp gesprekken zijn nu van je Iphone af, nu koppel je je S6 aan de PC.
Je zoekt de map op, en je plakt/ kopieert hem daar naar toe. Nu staat je whatsapp map wel op je telefoon, maar je hebt nog geen whatsapp. Je gaat nu in je playstore whatsapp downloaden. Als je dit gedaan heeft, zegt whatsapp: Er zijn backups terug gevonden oid en vraagt ie om te herstellen. Nou, antwoord is duidelijk dan klik je op ok of ja... Dan gaat ie alles weer laden.
En als het goed moet zijn heb je dan je whatsapp gesprekken terug... Zo doe ik het tenminste altijd! :)

Laat even weten of het lukt, want probeer het zo goed mogelijk uit te leggen

Jaa, dankjewel! Het is na veel gedoe eindelijk gelukt! :) Gisteren is m'n s6 eindelijk binnengekomen en hij bevalt me prima haha. Wat een mooi toestel is het, moet zelfs zeggen mooier als de huidige iPhone haha. Hoesje heb ik helaas nog niet binnen, de originele hoes van Samsung vond ik na bezorging niet tof. Nu dus vandaag wachten op de hoes van noreve :).

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 14:29

Top dat het gelukt is.
heb het mss niet helemaal 100% duidelijk uitgelegd. Maar je snapte me en je hebt ook echt alles terug? :)