Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjimmy schreef:Tot hoe hoog stoken jullie t op? Wij moeten naar de 30 gr pfffffft
Sammie schreef:Joolien schreef:Ik val ff binnen, ik ben namelijk benieuwd of er ook mensen zijn die hebben gebouwd of gaan bouwen met Selekthuis?
Das kavel kopen en zelf een huis kiezen van hun of een website?
Wieldop schreef:Nova, Symbeami en MarliesV, Weten jullie toevallig nog waar jullie de pvc vloer hebben gekocht?
Ik zag positieve reacties op internet over Handyfloor en VT wonen zou ingekocht hebben bij de Karwei. Iemand daarmee bekend?
Hier beginnen ze eind van de maand met heien, dus we hebben gelukkig nog maanden te tijd om na te denken (en te dromen) over de vloer.
Seni schreef:Pfff wat een drama!!
Afgelopen donderdag oplevering gehad. Daarna meteen geschuurd en voorstrijk erop (half 3 snachts naar huis) volgende dag begonnen met behangen. Zaterdag ook nog behangen tot 2 uur snachts.. En vandaag laatste 3 lastige meters behangen en toen de inmiddels 48 uur gedroogde muur gaan verven....
.... Laat gewoon je glasvlies los!! Nou toen kreeg ik het toch wel even benauwd!! Gelukkig redelijk goed kunnen repareren. Ben benieuwd hoe morgen de 2de laag gaat zijn...
Al het verfwerk moet uiterlijk dinsdag af zjjn dus ben benieuwd!