Show je auto!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 20:08

Choiix schreef:
Verweert als de ziekte joh ;) Kan je na x jaar met Paint renovator aan de gang, anders heb je een roze auto :P

Hoeft niet hoor, ik had een rode Nissan Micra van 22 jaar oud, was nog knal en glimmend rood!

Lieszje

Re: Show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 01:18

Mijn ouders hadden hiervoor een Opel astra uit 1996.
Die was ook rood en vaal geworden, maar met spul kon dat ook opgepoetst worden.
Kost alleen even tijd :')

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-14 01:35

Afbeelding

Hoe mijn auto er momenteel uit ziet :') Ik had eerder hier verteld dat mijn auto zo kl*te liep... Nou eergisteren klapte de band bij het over een heuveltje gaan. Had alleen een thuiskomertje, dus die erop en hij liep weer perfect!

Heb een nieuwe band, die gaat er morgen op en dan maar hopen dat het aan de band lag en niet aan de velg :)

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 11:50

1 nieuwe band? Zou ik nooit doen, tenzij de andere net nieuw zijn.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 11:11

Zo verliefd op mijn eerste auto! <3 <3 Gisteren opgehaald *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 11:27

Jeeeetje Nicole, je kan slechter beginnen met je eerste auto! :oo Super gaaf!

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 11:32

Faelivrin schreef:
Jeeeetje Nicole, je kan slechter beginnen met je eerste auto! :oo Super gaaf!

Ben er ook dol gelukkig mee!! Overal gaan en staan waar ik wil.
Ik zocht een zuinigere recente sportieve auto die ook wat mag trekken wanneer ik wel met de trailer weg moet en kwam ik hier op uit.
Even buiten gesloten dat ik natuurlijk heel erg Audi fan ben :Y) <3 stuiter ik als een penny meisje in de rondte :):)

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 13:01

Wat een onwijs gave bak! :)

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 13:03

wat een gave bak nicole!! :D

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 13:07

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 13:51

Snap ik Nicole, het is ook een hele gave bak! Hoeveel mag 'ie trekken?

Mooie seat hierboven, rijden zeker weten fijn. Broertje heeft een knalgele en die heeft nogal wat pit :9

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 14:51

ja heeeel fijn :P

ChoiixJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 15:08

Veel plezier er mee Nicole, heerlijke auto's! Navigatie wel up to date? ;)

Let overigens wel goed op dat je je auto zo parkeert dat de navi niet zichtbaar is. Helaas zijn die gi-gan-tisch gevoelig voor diefstal, ook bij Audi :(

Ik ben zelf weer een beetje in Duitsland aan het kijken naar een auto, oog is gevallen op een BMW E46 320i van 2003 of nieuwer. Wil hem dan alleen wel met zoveel mogelijk opties en in ieder geval climate control/stoelverwarming/tractiecontrole... Keuzes keuzes.. :P

Heb de navigatie al wel gekocht trouwens. Helemaal in originele BMW stijl, maar met Android er op. Oftewel gewoon TomTom, Flitsmeister en voor de passagiers Interactieve Televisie Online... :)

Zo'n ding dus: http://www.youtube.com/watch?v=Rp-h0sCAPdg
Laatst bijgewerkt door Choiix op 23-01-14 15:22, in het totaal 2 keer bewerkt

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 15:18

Wowiee wat een bak als eerste autootje!

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 15:26

Choiix schreef:
Veel plezier er mee Nicole, heerlijke auto's! Navigatie wel up to date? ;)

Let overigens wel goed op dat je je auto zo parkeert dat de navi niet zichtbaar is. Helaas zijn die gi-gan-tisch gevoelig voor diefstal, ook bij Audi :(

Jap 2014 ready *\o/*

Dat is alleen het jammere van deze auto het navigatie systeem en stuur ( -:(- ) zijn heel inbraak gevoelig. Maar gelukkig woon in niet in de grote stad dus is vaak al ietsss minder haha..
Wou er eigenlijk zo slot voor kopen maar die zijn ook niet grappig even €250.- voor een klepje van de navi 8)7 Maar zijn er wel goed op verzekerd als het eruit gestolen word maar ik zal
echt niet blij zijn ;(

Faelivrin schreef:
Snap ik Nicole, het is ook een hele gave bak! Hoeveel mag 'ie trekken?

Mooie seat hierboven, rijden zeker weten fijn. Broertje heeft een knalgele en die heeft nogal wat pit :9

Deze mag 1200kg trekken de 1.8 mag echter 1400kg trekken dacht ik. Maar 1200kg is genoeg voor mij heb lichtgewicht trailer van net 600kg en zal alleen pony's in hebben dus zal er niet zo snel overheen komen + ik zonder E mag rijden met deze combinatie :):)

Seats zijn ook hele fijne auto's! Was naar de nieuwste Ibiza aan kijken maar die mocht helemaal niks trekken dus dat ging voorbij. En Leon 2013/2014 kon ik nog niet betalen :')

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 15:27

Choiix schreef:
Ik ben zelf weer een beetje in Duitsland aan het kijken naar een auto, oog is gevallen op een BMW E46 320i van 2003 of nieuwer. Wil hem dan alleen wel met zoveel mogelijk opties en in ieder geval climate control/stoelverwarming/tractiecontrole... Keuzes keuzes.. :P

Heb de navigatie al wel gekocht trouwens. Helemaal in originele BMW stijl, maar met Android er op. Oftewel gewoon TomTom, Flitsmeister en voor de passagiers Interactieve Televisie Online... :)

Zo'n ding dus: http://www.youtube.com/watch?v=Rp-h0sCAPdg

JALOERS!!! Zoiets heeft Apple natuurlijk weer eens niet en ook niet voor in Audi :(

ChoiixJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 15:34

Nicole: Tadaa! http://www.youtube.com/watch?v=39-htn3-UXk

Overigens is TV kijken op zo'n ding wel leuk maar je moet dat niet rijdend willen, tenzij je er zelf niet naar kijkt. Er zijn ook radio's met Digitenne maar die vallen meestal zodra je gaat rijden weg. Ik doe het dan via internet maar dan ben je weer afhankelijk van 3/4G dekking en je databundel. Ik heb onbeperkt 4G per maand (officiëel 10GB maar zelfs al eens 50GB gehaald puur als test, geen probleem) dus dat scheelt wel :) De android er op is wel echt ideaal voor Flitsmeister en TomTom en zo (ook HD Traffic in TomTom werkt zonder problemen) :)

Daarnaast heb ik ook alles van Apple, maar Android is in de auto echt veel leuker. Met de app Torque kan je ook je complete boordcomputer uitlezen bijvoorbeeld en je kan ook je sensoren zoals park distance control gewoon overnemen. Dat wordt bij Apple allemaal een stuk lastiger :)

Enige waar je voor moet waken is dat je geen radio met Windows CE koopt, dat raakt nu echt uit de gratie namelijk, ook de goedkope navi's worden nu allemaal Android :)

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 15:43

Choiix schreef:
Nicole: Tadaa! http://www.youtube.com/watch?v=39-htn3-UXk

Overigens is TV kijken op zo'n ding wel leuk maar je moet dat niet rijdend willen, tenzij je er zelf niet naar kijkt. Er zijn ook radio's met Digitenne maar die vallen meestal zodra je gaat rijden weg. Ik doe het dan via internet maar dan ben je weer afhankelijk van 3/4G dekking en je databundel. Ik heb onbeperkt 4G per maand (officiëel 10GB maar zelfs al eens 50GB gehaald puur als test, geen probleem) dus dat scheelt wel :) De android er op is wel echt ideaal voor Flitsmeister en TomTom en zo (ook HD Traffic in TomTom werkt zonder problemen) :)

Daarnaast heb ik ook alles van Apple, maar Android is in de auto echt veel leuker. Met de app Torque kan je ook je complete boordcomputer uitlezen bijvoorbeeld en je kan ook je sensoren zoals park distance control gewoon overnemen. Dat wordt bij Apple allemaal een stuk lastiger :)

Enige waar je voor moet waken is dat je geen radio met Windows CE koopt, dat raakt nu echt uit de gratie namelijk, ook de goedkope navi's worden nu allemaal Android :)

Ik heb zelf ook onbeperkt internet dus geen probleem, misschien toch nog iets om eens naar te kijken zo radio. Ik heb zelf ook Spotify abbo en luister daar vrijwel altijd naar maar Flitsmeister is zo super super fijne app! Heb die trouwens gewoon alsnog aanstaan wanneer ik rij :D Kan echt niet meer zonder haha

ChoiixJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 15:51

Ik heb hem veiligheidshalve altijd aanstaan, maar kan me niet meer herinneren dat ik hem een keer "nodig" heb gehad. Rij eigenlijk altijd 54/74/84/104/124/134 KM/u, alleen 's nachts om 2.30 rij ik een enkele keer 150 hier op de A28, maar ook alleen dan. Niet goed voor de mensen om je heen die ook graag veilig thuis komen als je dat overdag doet vind ik altijd ;)

M'n vriendin daarentegen heeft hem echt nodig..... :P

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 15:53

Ik vind het een hele handige app, maar houd me eigenlijk altijd wel aan de snelheid. Inderdaad wat jij zegt, als je alleen op de weg bent een enkele keer niet.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 15:57

Choiix schreef:
Ik heb hem veiligheidshalve altijd aanstaan, maar kan me niet meer herinneren dat ik hem een keer "nodig" heb gehad. Rij eigenlijk altijd 54/74/84/104/124/134 KM/u, alleen 's nachts om 2.30 rij ik een enkele keer 150 hier op de A28, maar ook alleen dan. Niet goed voor de mensen om je heen die ook graag veilig thuis komen als je dat overdag doet vind ik altijd ;)

M'n vriendin daarentegen heeft hem echt nodig..... :P

Ik rij altijd standaard eigenlijk 10km op mijn teller te hard :o Op rustige stukken snel wegen misschien iets harder maar ik zal geen 160km/u rijden ofzo (Snelweg dan he binnen bebouwde kom niet)
Maar omdat je toch altijd een afwijking van 5-6km zit je eigenlijk wel safe... Nog nooit gepakt of geflitst maar ik klop het gelijk even af :Y) Daarbij is een boete van 5km te hard nog redelijk te accepteren haha

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 16:34

Jullie rijden dan ook geen serieus snelle auto's :D

Ik vind het altijd wel een sport om keurig de max. snelheid te rijden, maar dan wel overal, dus ook met 130 het klaverblad rond.

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 16:35

Jawel hoor. Maar vind het zonde van mijn geld een boete. En de benzine die je verpuft met zo'n serieus snelle auto is ook niet al te grappig. Kost al genoeg een auto als student

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 16:42

Margreet schreef:
Jullie rijden dan ook geen serieus snelle auto's :D

Ik vind het altijd wel een sport om keurig de max. snelheid te rijden, maar dan wel overal, dus ook met 130 het klaverblad rond.

Nee haha inderdaad maar dan zie ik mijn tankmetertje heel snel gaan of mijn gemiddelde gebruik naar beneden storten _O- En ik vind hem nu ook al behoorlijk pittig al is het maar 125pk
Echter word deze waarschijnlijk wel gechipt naar 170 pk *\o/* Hij krijgt daar bijna 70% meer koppel van.

Hahaha ik ken dat door de bochten gaan _O- Ik heb dat met deze wel het voelt heerlijk als ze zo stabiel op de weg liggen. Mijn vriend vind het een sport om zeg maar een oprit waar 70 staat met bijna 50km meer te nemen. :') Als vooral rustig is dan he :P

Glitfaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 16:46

Wij hebben dit kanariegele monster met meer dan 200 PK <3 <3
Seat Leon TFSI FR gechipt :)

Afbeelding

(Foto komt van internet)