Choiix schreef:Verweert als de ziekte johKan je na x jaar met Paint renovator aan de gang, anders heb je een roze auto
Hoeft niet hoor, ik had een rode Nissan Micra van 22 jaar oud, was nog knal en glimmend rood!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faelivrin schreef:Jeeeetje Nicole, je kan slechter beginnen met je eerste auto!Super gaaf!
Choiix schreef:Veel plezier er mee Nicole, heerlijke auto's! Navigatie wel up to date?
Let overigens wel goed op dat je je auto zo parkeert dat de navi niet zichtbaar is. Helaas zijn die gi-gan-tisch gevoelig voor diefstal, ook bij Audi
Faelivrin schreef:Snap ik Nicole, het is ook een hele gave bak! Hoeveel mag 'ie trekken?
Mooie seat hierboven, rijden zeker weten fijn. Broertje heeft een knalgele en die heeft nogal wat pit
Choiix schreef:Ik ben zelf weer een beetje in Duitsland aan het kijken naar een auto, oog is gevallen op een BMW E46 320i van 2003 of nieuwer. Wil hem dan alleen wel met zoveel mogelijk opties en in ieder geval climate control/stoelverwarming/tractiecontrole... Keuzes keuzes..
Heb de navigatie al wel gekocht trouwens. Helemaal in originele BMW stijl, maar met Android er op. Oftewel gewoon TomTom, Flitsmeister en voor de passagiers Interactieve Televisie Online...
Zo'n ding dus: http://www.youtube.com/watch?v=Rp-h0sCAPdg
Choiix schreef:Nicole: Tadaa! http://www.youtube.com/watch?v=39-htn3-UXk
Overigens is TV kijken op zo'n ding wel leuk maar je moet dat niet rijdend willen, tenzij je er zelf niet naar kijkt. Er zijn ook radio's met Digitenne maar die vallen meestal zodra je gaat rijden weg. Ik doe het dan via internet maar dan ben je weer afhankelijk van 3/4G dekking en je databundel. Ik heb onbeperkt 4G per maand (officiëel 10GB maar zelfs al eens 50GB gehaald puur als test, geen probleem) dus dat scheelt welDe android er op is wel echt ideaal voor Flitsmeister en TomTom en zo (ook HD Traffic in TomTom werkt zonder problemen)
Daarnaast heb ik ook alles van Apple, maar Android is in de auto echt veel leuker. Met de app Torque kan je ook je complete boordcomputer uitlezen bijvoorbeeld en je kan ook je sensoren zoals park distance control gewoon overnemen. Dat wordt bij Apple allemaal een stuk lastiger
Enige waar je voor moet waken is dat je geen radio met Windows CE koopt, dat raakt nu echt uit de gratie namelijk, ook de goedkope navi's worden nu allemaal Android
Choiix schreef:Ik heb hem veiligheidshalve altijd aanstaan, maar kan me niet meer herinneren dat ik hem een keer "nodig" heb gehad. Rij eigenlijk altijd 54/74/84/104/124/134 KM/u, alleen 's nachts om 2.30 rij ik een enkele keer 150 hier op de A28, maar ook alleen dan. Niet goed voor de mensen om je heen die ook graag veilig thuis komen als je dat overdag doet vind ik altijd
M'n vriendin daarentegen heeft hem echt nodig.....
Margreet schreef:Jullie rijden dan ook geen serieus snelle auto's
Ik vind het altijd wel een sport om keurig de max. snelheid te rijden, maar dan wel overal, dus ook met 130 het klaverblad rond.