Wat een heerlijke schattige meidenkamer zeg, Kaygee! Slaapkamer zijn niet helemaal mijn kleuren als ik het zo zie, maar weet van iemand anders die ook zo'n tint in haar woonkamer heeft, dat het ingericht echt heel anders toont. Ben dus waanzinnig benieuwd naar af-foto's! Woonkamer schiet ook lekker op zeg.
Oehh bah, roken in de badkamer. Wat dat betreft ben ik wel heel strikt: woonkamer of buiten, verder niet.
Ditano, die bovenste lantaarn en dat mandje vind ik zooooo leuk! Tweedehands-winkel, is dat net zoiets als een kringloop oid? Weet niet zo goed wat ik me erbij voor moet stellen. Wel echt hele leuke koopjes! Ben je daar nou veel voor kwijt bij zo'n winkel of is het leuk shoppen?
Zo hehe... We wonen

. Slaapkamer is ook "af". Plinten moeten nog wel en de linnenkast moet nog in elkaar, maar tv hangt, behang zit, bed staat in elkaar, nachtkastjes ernaast... Heerlijk! Al vind ik nog dat de nieuwe kleur grijs op mijn muren alsnog een blauwige tint hebben. Snap er nog steeds niets van dus

. Aan de kant van de ramen is het echt overduidelijk grijs, overkant niet. Blijf gewoon gokken op lichtinval.
Is ook wel genoeg geweest zo, moeheid komt er aan alle kanten uit (daarbij heb ik ook een griepje opgelopen dus dat zal er ook wel mee te maken hebben hoor, maar toch), dus plintjes mogen van mij wachten tot volgend weekend.
Hoe gaat het eigenlijk met het huisje met al die kleurtjes?