Samsung Galaxy S III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

leintje_

Re: Samsung Galaxy S III

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 11:03

4.1.1 werkt bij mij prima, ik vind alleen wel dat de batterij snel leeg gaat. Voor de update naar Jelly Bean, had ik na 1 dag altijs nog ongeveer 60/50% over. Nu is dat 40/30%, afhankelijk van hoe laat ik hem in de lader stop. Ik ben hem niet meer gaan gebruiken dan voor de update.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-13 12:57

Die van mij moet sowieso elke nacht aan de oplader.. wanneer was die update gelanceerd? Volgens mij heb ik iets gemist...

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 18:57

Als je problemen hebt met de backspace moet je even op de computer een backup maken en terug zetten naar fabrieksinstellingen dan zou het opgelost moeten zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 19:20

ik heb de 1.2 update er al opstaan
heb net gekeken

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 22:58

Vanmorgen kunnen updaten naar 4.1.2 en het valt zeker niet tegen. Probleem met de backspace is opgelost. Dat dubbele schermen is best handig alhoewel t ff duurde voor ik doorhad hoe het precies werkte. Enige jammere is dat WhatsApp er niet in staat (wel berichten, FB, twitter, YouTube, email, internet, maps etc) dus even kijken of daar nog wat aan te doen is. Ook de nieuwe app Paper Artist vind ik echt geweldig :)
Moest alleen wel opnieuw het slim sluimeren aanzetten en in mn toetsenbord geeft ie nu wel alle (geleerde) woorden aan alleen hij vult mn woorden niet meer automatisch aan dus had al een paar keer zinnen met halve woorden staan. Even kijken of dat nog ergens te veranderen valt. Positieve is wel dat als ik bij een half woord gebleven ben of eentje met een verkeerde letter ertussen (die dus ook niet meer automatisch gecorrigeerd wordt) en daarop tik dat ie wel weer met een lijst woorden komt en ik m dus in een tik kan veranderen en niet eerst het halve woord hoef te verwijderen en opnieuw schrijven.
Kleine veranderingen in de balk bovenin en verder maar zien hoe die loopt en of er nog leuke edits bij zitten :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 23:03

Zal morgen even googlen naar backup filmpjes. Ik heb geen idee hoe dat werkt. Hiervoor had ik niet zo'n luxe telefoon :+ Hoop dat het niet te ingewikkeld is.. Back uppen is wel nodig voor je update toch?

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 23:10

Ooh, en de gallerij staat eindelijk logisch op alfabetische volgorde en niet zoals voorheen half door elkaar.
Backuppen is niet noodzakelijk. De meeste foto's heb ik ook op mn laptop staan en alle telefoonnummers staan zowel op telefoon als simkaart. Ik backup eigenlijk nooit en heb de update, voor de verandering, via OTA gedaan ipv Kies. Zorg alleen wel dat je via wifi zit en genoeg batterij hebt. Bestand is nl 130 MB groot dus hij is wel ff bezig. Las net alleen wel dat OTA vanmiddag zo vaak gebruikt werd dat er werd geupdate in volgorde van binnenkomst dus dat zou ff kunnen duren... ;)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 23:12

Ik kan hem ook niet updaten, hij zei inderdaad iets over volgorde van binnenkomst ofzo. Ben benieuwd hoe lang het zal gaan duren dan...

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 23:16

Blacky, hoe zit het dan met de spelletjes/apps? Blijven die er ook gewoon opstaan?

Met oud en nieuw ging ik een filmpje met mijn telefoon maken maar kan hem nergens terug vinden. Waar komen de filmpjes te staan?

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 23:22

Jaaa ik heb een vraag! Mag bijna verlengen.

Heb nu een iPhone maar de s3 lijkt me geweldig.
Is die beetje aan te raden?
Hoe lang gaat de bat mee?
En is die fijn handig in gebruik?

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 23:26

Filmpjes komen volgens mij gewoon tussen je foto's te staan maar sinds de vorige update had ik sowieso al dat ie bijvoorbeeld met gedownloade dingen hij het de ene keer in de map op mn telefoon en de volgende keer in dezelfde map op mn geheigenkaart zette. Ff goed zoeken dus. Ja apps en foto's ed blijven er gewoon op staan zolang je hem ergens halverwege maar niet onderbreekt en niet de batterij en geheugenkaart er uit haalt :)
Je apps zijn nl ook verbonden aan je Gmail account. Toen ik namelijk van mijn Ace naar deze ging ging hij na aanmelden ineens alle apps downloaden die ik ook op mn Ace had staan. Helaas stond hij toen nog niet op wifi maar hadden ze gelukkig wel al mijn nieuwe bundel in laten gaan want dat grapje heeft me toen zo'n 100MB internet gekost. Dus daar hoef je je sowieso niet druk over te maken :)

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:56

HouVanUtopia schreef:
Jaaa ik heb een vraag! Mag bijna verlengen.

Heb nu een iPhone maar de s3 lijkt me geweldig.
Is die beetje aan te raden?
Hoe lang gaat de bat mee?
En is die fijn handig in gebruik?

Ik had hiervoor een iphone en nu een s3, zeker een aanrader :j! Veel fijner dan iphone! Batterij gaat erg lang mee, iphone was 2 uur smiddags al leeg moest altijd oplader mee nemen naar school, nu doe ik hem s'avonds met slapen pas weer in de oplader, dan is hij bijna leeg! Met 1 hand is het soms wat moeilijk omdat hij best groot is, maar ik gebruik eigenlijk altijd 2 handen dan is de grootte van de telefoon geen probleem :) Camera is ook erg goed!

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 17:19

Ik heb mijn s3 nu bijna 7 maanden Kan er nog steeds niet fatsoenlijk op typen. Als ik op kruisje tik om een letter weg te halen zeg hij heel vaak een L neer. Dan reageert de L toets

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 19:38

Probeer eens een ander keyboard the downloaden, ik ben erg blij met Swiftkey.

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:45

Hoe waar downlaoden? Ben niet zo handig haha

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:45

In de playstore...

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:04

aargh nu heb ik die swiftkey gedownload, maar vind die totaal niet fijn!
Hoe krijg ik nu het oude keyboard terug?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:05

Geupload 4.1.2 *\o/*

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 21:54

Ik kan hem nog steeds nier uploaden....

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:57

Hoi, ik heb sinds twee weken een S3 en ben er erg blij mee.
Ik gebruik hem privé zowel als zakelijk, en zoek een manier om de zakelijke contacten te blokkeren in het weekend. Weet iemand of en hoe dat kan? Ik vind in de app store wel apps om stalkers te blokkeren, maar ik bedoel echt tijdelijk.

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:05

miirriej je kunt de app weer verwijderen. of uitvinken bij instellingen toetsenbord

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:11

Hoe kan ik het toetsenbord gebruiken?

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:13

Het is even wennen maar ik ben heel blij met de SwiftKey? Waarom vind je het niks?

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:20

Het is gelukt met mijn toetsenbord

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:47

Dammie: er zit een blokkeerstand op dan kan je zelf contacten kiezen en deze in het weekend inschakelen. Je vind dit in je instellingen.