Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Iemand bekend met dit probleem? Een magische truc of hoeveel het kost om dit te herstellen want dat vind ik echt nergens.. :s

Cer schreef:@troi : ik raakte juist bij ziggo steeds verbinding met m'n iPad kwijt, telefoon en iPod niet. Update van de iPad via iTunes en hij werkt nu als een trein
(normaal internet ik er alleen maar mee..) een spelletje downloaden maar hij gaf aan dat ik niet over ios4 (?) beschik.Iessie schreef:Cer schreef:@troi : ik raakte juist bij ziggo steeds verbinding met m'n iPad kwijt, telefoon en iPod niet. Update van de iPad via iTunes en hij werkt nu als een trein
Dan haak ik meteen in als jullie het niet erg vinden. Hoe voer je zo'n update uit?
Moet dat via het kabeltje>computer?
ik wilde namelijk op mijn verwaarloosde ipad(normaal internet ik er alleen maar mee..) een spelletje downloaden maar hij gaf aan dat ik niet over ios4 (?) beschik.
Hoe moet je dit updaten (en is dat gratis of moet je daarvoor betalen)?
je hebt je Ipad nodig, kabeltje en iTunes. Aansluiten, iTunes openen (als hij dat al niet zelf doet). Dan staat er iets van wil je updaten en klink je op iets in de richting van downloaden en installeren.
misschien eens proberen te updaten, op de site van Apple staat de laatste nieuwe versie, misschien dat dat helpt?
) maar heb er nog nooit problemen mee gehad. Of anders misschien de software van je apparaat updaten? dat hoeft niet per se te helpen maar het zou kunnen.