[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 12:43

Dat is niet met de eerste generatie IPad denk ik?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 14:12

geen idee, ik kreeg hem van en voor mijn werk

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 15:23

Zijn hier mensen met een Sim Only abo bij hun iPhone 4? Ik weet niet zo goed welke ik moet nemen. Wil 1GB internet, verbruik verder 200-300 smsjes en +/- 100 belminuten. Iemand die me kan adviseren?

Nova3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 14:07

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, help! Mijn ipod touch doet het langs de rechterkant niet meer goed. Hij reageert daar dus niet, ik ben er al mee naar de winkel geweest. Helemaal heropgestart en alles gewist enz.. Probleem niet opgelost :( Iemand bekend met dit probleem? Een magische truc of hoeveel het kost om dit te herstellen want dat vind ik echt nergens.. :s

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 14:15

Kan iemand mij eens in jip en Janneke taal uitleggen hoe het zit met dataroaming. Ik ga bijna nooit naar het buitenland maar als ik dat doe zet ik hem op vliegtuigmodus. Ik dacht, maar dan kan ik toch ook gewoon dataroaming uit zetten. Zoek zoek, gevonden, staat ie al permanent uit! Wat heb ik gemist, en hoe zit dat nou met dat buitenland????

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 14:35

Iemand bekend met het probleem dat een iphone 4 telkens de wifi verbinding, via ziggo,verliest? Onze ipad heeft nergens last van. Wifi elders geeft geen problemen. Ondertussen al 5 keer het apparaat herstart, dat helpt soms en maar kort. Ik heb een erg tof spelletje gevonden en word erg flauw van het steeds opnieuw moeten beginnen..

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:49

Ik heb dat bij KPN gehad. Ik heb alleen een I phone, verder geen Mac apparatuur. Mailtje naar KPN gestuurd, kreeg ik een dag later een mail terug dat ik op een kanaal zat dat mogelijk slecht werkte bij Mac. Ander kanaal en probleem opgelost. Ik had een week problemen, daarvoor had ik 4 maanden geen problemen gehad met diezelfde i phone.

Weet jij dat van roaming? :D

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:51

Nee, enkel dat dat duur is en je het niet wilt :D

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:53

:D

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 18:46

Ik heb sinds vandaag een iPhone 4s. :) Bevalt erg goed! Moet nog wel even wennen, maar dat komt wel goed. Zal het topic eens een beetje doorbladeren, dan kom ik misschien nog achter wat handige tips!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 16:13

Iemand die mij kan vertellen waar ik online een Apple Itunes cadeaubon kan kopen welke ik gelijk kan activeren? Ben nog niet zo bekend.. :o

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 16:49

Gewoon bij de super....

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 17:59

hoi, hier maar even een vraagje, ik wil nl. graag een Iphone voor mijn verjaardag vragen, maar wat zijn nou de prijzen, welke kan ik het beste nemen en ik heb ergens gehoord dat alleen de laatste kan filmen klopt dat? en wat kun je er zoal mee? (ben echt een groentje hierin XD en lees het liever hier van ervaringen, dan via google sorry!!)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:20

Ja welke kun je het beste nemen.... Een 4 of een 4s. Laatste is iets sneller en iets helderder. Verder geen verschil. Prijs is afhankelijk van het abonnement dat je erbij neemt.
Filmen kun je met zowel de 4 als de 4s.
Wat je ermee kunt, ja wat elke smartphone kan... Bellen, internet, camera, spelletjes.

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:46

Filmen kan ook met de 3GS hoor, dus het is een fabeltje dat alleen de laatste dat kan ;)
En inderdaad wat IkbenEllen zegt, het is afhankelijk van het abonnement.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:53

@troi : ik raakte juist bij ziggo steeds verbinding met m'n iPad kwijt, telefoon en iPod niet. Update van de iPad via iTunes en hij werkt nu als een trein :j

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 23:41

Cer schreef:
@troi : ik raakte juist bij ziggo steeds verbinding met m'n iPad kwijt, telefoon en iPod niet. Update van de iPad via iTunes en hij werkt nu als een trein :j

Dan haak ik meteen in als jullie het niet erg vinden. Hoe voer je zo'n update uit?
Moet dat via het kabeltje>computer?

ik wilde namelijk op mijn verwaarloosde ipad :o (normaal internet ik er alleen maar mee..) een spelletje downloaden maar hij gaf aan dat ik niet over ios4 (?) beschik.
Hoe moet je dit updaten (en is dat gratis of moet je daarvoor betalen)?

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 08:56

Iessie schreef:
Cer schreef:

Dan haak ik meteen in als jullie het niet erg vinden. Hoe voer je zo'n update uit?
Moet dat via het kabeltje>computer?

ik wilde namelijk op mijn verwaarloosde ipad :o (normaal internet ik er alleen maar mee..) een spelletje downloaden maar hij gaf aan dat ik niet over ios4 (?) beschik.
Hoe moet je dit updaten (en is dat gratis of moet je daarvoor betalen)?

Haha niet eens ios4? Dan heb je wel lang niet geüpdatet ;) je hebt je Ipad nodig, kabeltje en iTunes. Aansluiten, iTunes openen (als hij dat al niet zelf doet). Dan staat er iets van wil je updaten en klink je op iets in de richting van downloaden en installeren.
Kan wel even paar uur duren (zeker als je het lang niet gedaan hebt, hij gaat eerst reservekopie maken van je Ipad) dus neem de tijd. En ondertussen niet onderbreken, pas kabeltje eruit als hij klaar is :)

[edit]geheel gratis trouwens :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 20:29

Hoi bokkers!

Mijn iTunes is heel erg traag, hij doet over twee nummers drie kwartier! Ik heb Windows 7.. Wie heeft de tip?

Bedankt!

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 22:24

Heb je wel de laatste versie op je computer? Anders kan het wel zijn dat sommige dingen wat langer duren. Maar drie kwartier, bedoel je twee liedjes downloaden of overzetten op iPod?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:35

bedankt voor je reactie! geen idee welke versie het is.. het overzetten duurt lang! downloaden doe ik via youtube :)

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:41

Ja dat doe ik ook, dus dan duurt het wel echt heeeeel erg lang! :oo misschien eens proberen te updaten, op de site van Apple staat de laatste nieuwe versie, misschien dat dat helpt?
Weet niet of je je muziek handmatig beheert of dat je je iPod laat synchroniseren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:42

ik ga kijken voor een nieuwe versie van iTunes! ik kopieer de liedjes naar iTunes, het syngroniseren duurt niet lang maar dan het 'bijwerken..'

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:46

Wat raar, ik heb gewoon alles in een mapje staan, dan laat ik mijn computer de map toevoegen aan de muziekbibliotheek en dan zet ik alle nieuwe nummers handmatig naar iPod, iPhone en iPad (ben verder niet Apple-verslaafd hoor :+) maar heb er nog nooit problemen mee gehad. Of anders misschien de software van je apparaat updaten? dat hoeft niet per se te helpen maar het zou kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:50

oh da's vreemd! ik ga het proberen.. eerst de nieuwe iTunes downloaden :)