Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
want die gaan nu niet open en ze moet nog wat stucwerk doen in de woonkamer en ze gaan nog kijken of die enorme boom weg kan
?
je ziet hier ook een stukje van de (hele gele) keuken, er mist nog een deurtje dit komt omdat daar een vaatwasser heeft gezeten. Wij nemen geen vaatwasser dus er wordt door de woningbouw een kastdeurtje teruggeplaatst.

hier hoef ik verder niets over te zeggen lijkt me behalve dat dit echt een enorme poedersuiker klus gaat worden xD

die paal is een draagpaal dus die zal helaas niet wegkunnen, maar hoe wij de woon kamer willen indelen staat hij niet heel storend
OMG...Zo'n poppenkast kunnen mensen toch niet mooi vinden, dat kan je serieus niet menen 
Suuskipje schreef:I knowop de poortdeur aan de buitenkant hebben ze een regenboog geschilderd en in de keuken zijn om de deurposten heen op de muur (die knalroze is) knalgele bloemetjes geschilderd
ik vind het ook best moeilijk zo in te schatten hoe het er anders uit zal zien maar er is vast wat moois van te maken. Wel lekker dat je een tuin hebt en een schuur. Ben heel erg benieuwd wat je er van gaat maken. Hoeveel m2 is dat als k vragen mag? 

)
Zijn 244 reacties op dus ik sta best hoog, maar ik weet vrij zeker dat het niet goed genoeg gaat zijn..