Ga er morgen eens ff langs, zie lekkere dingen langskomen zoals pepernoten en marsepein

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liesJ schreef:ik ben weer op zoek naar leuke dingen voor verjaardagen.
wil van die mandjes maken maar geen inspiratie.
geef meestal: luchtjes verzorgingsproducten. of kaarsen
mensen nog andere ideeen voor in de mandjes
Trennie schreef:Evelli schreef:Ik ga binnenkort die tondeuze eens proberen
Die ga je echt tof vinden.![]()
Helemaal met je shetten.
Die kun je er mooi mee modelleren.Haha!
GamblersCup schreef:foto's van producten zijn ook al van de site gehaald, mega-irritant, zo kan ik niet meer lekker uit het assortiment zoeken of voorbeelden gebruiken om hier te noemenjammer dat Epe te ver weg is om "even" heen te rijden, als dat inderdaad zo'n grote Action is... ben gék op grote Actions!![]()
(al vraag ik me dan af of ze meer assortiment hebben of gewoon meer van de oude bekende spullen in de winkel op voorraad)
Wat ik wel een groot nadeel van de Action vind id de website: zoek maar eens een filiaal. Vaak doen linken het niet, kun je geen filiaal vinden, dus ook de openingstijden niet en moet je dus via google, op een andere website het adres en openingstijden vinden. Beetje irritant.
Zidore schreef:heeft iemand ervaring met die wielen? kunnen die helemaal draaien?
heb een leuke kist gekregen en die wil ik graag op wieltjes zetten
SusaSuus schreef:Van de week ook maar even weer heen, schoonzusje is jarig en wil graag 'leuke dingetjes voor in huis'![]()
Kan vast wel een leuke mand of dienblad vullen bij de action!
Als iemand nog leuke tips heeft hoor ik die graag! (interieur is zwart/wit/paars)