Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ariebombarie schreef:apple is juist voor a-technische mensen, tis allemaal zo moeilijk niet
VLIMBOS schreef:Hallo Bokkers!
Ik ben opzoek naar een hoes voor mijn Ipod...
Het moet geen siliconen-hoes zijn maar een harde,
en het zo fijn zijn als er een beschermfolietje voor het
scherm bij zou zitten...
Ook wil ik geen zwarte of witte, het liefst een opvallende kleur
of print.
Weet iemand waar ik zoiets kan kopen?
Ik heb net op Bol.com zitten zoeken maar daar kan
ik niks geschiktst vinden...
Groetjes en alvast bedankt!
xConnie schreef:VLIMBOS schreef:Hallo Bokkers!
Ik ben opzoek naar een hoes voor mijn Ipod...
Het moet geen siliconen-hoes zijn maar een harde,
en het zo fijn zijn als er een beschermfolietje voor het
scherm bij zou zitten...
Ook wil ik geen zwarte of witte, het liefst een opvallende kleur
of print.
Weet iemand waar ik zoiets kan kopen?
Ik heb net op Bol.com zitten zoeken maar daar kan
ik niks geschiktst vinden...
Groetjes en alvast bedankt!
Op Ebay staat ontzettend veel, ook met leuke printjes!
anthea_naomi schreef:Ik heb bij mijn iphone een abonnement met onbeperkt internet, maar als ik de wifi uitschakel of ik ben ergens anders zegt hij dat er geen internetverbinding actief isMoet je eerst iets instellen ofzo ? zodat je via je abonnement internet?
Ragdollcat schreef:Ik ben er nog steeds erg blij mee (iphone 4).
Ik vind de app Fish Farm erg leuk, alleen ik wilde punten gaan kopen vanaf 79 cent tot 2 euro, en dat lukte niet, want je moet daarvoor een creditcard hebben???? het moet toch kunnen dat het via het beltegoed gaat? en zo ja hoe dan? ik heb wel apple ID en sta er geregistreerd enz. alleen als ik iets wil kopen (iets met een app of spelpunten erbijkopen) dan lukt t niet.
Weten jullie het?
Pauline schreef:Ragdollcat schreef:Ik ben er nog steeds erg blij mee (iphone 4).
Ik vind de app Fish Farm erg leuk, alleen ik wilde punten gaan kopen vanaf 79 cent tot 2 euro, en dat lukte niet, want je moet daarvoor een creditcard hebben???? het moet toch kunnen dat het via het beltegoed gaat? en zo ja hoe dan? ik heb wel apple ID en sta er geregistreerd enz. alleen als ik iets wil kopen (iets met een app of spelpunten erbijkopen) dan lukt t niet.
Weten jullie het?
Moet allemaal per creditcard.
Pauline schreef:anthea_naomi schreef:Ik heb bij mijn iphone een abonnement met onbeperkt internet, maar als ik de wifi uitschakel of ik ben ergens anders zegt hij dat er geen internetverbinding actief isMoet je eerst iets instellen ofzo ? zodat je via je abonnement internet?
Nee is je abbo al wel ingegaan dan?Want hij moet zelf overspringen.
VLIMBOS schreef:Hallo iedereen!
Ff een vraagje; is er verschil in groote of dikte bij de iPod 3de generatie en iPod 4de generatie??
Want ik ben Op zoek naar een hoesje voor mijn neef die een iPod 3de g heeft...
Groetjess