Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roos_s schreef:Idd ook Boerenbond bij ons!
Doe je kunstmest op paardenweides?
Hoop dat snel allemaal gaat groeien. Moet ook nog keer gemaaid voordat ze erop mogen... Dus duurt nog wel hele tijd..
En die gooit er van huis uit kunstmest op in het voorjaar. We waren aan het dubben om er koeienmest op te laten rijden, maar de paarden zijn nu mokvrij en er is een risico, dat sommige boeren het niet zo nauw nemen en er dan varkensmest op gooien. Dan sta je dus met een paard met mok te kijken. We houden ze graag hiervan verschoond. Als de kunstmest er op is gegaan, gaan de paarden er overigens een poos af hoor. Een groot deel willen we hooien en dat groeit beter uit met kunstmest. Vooral omdat het ook nog zulk jong gras is. Dat heeft dat duwtje wel nodig.
Dit is wel een uitdaging, moet toch iets moois van te maken zijn? Je tekening is wel een leuke!
Dus wij beginnen eerst maar aan de rijbak.
Kan ik ipv me stuk ergeren voor de PC gewoon lekker in het zonnetje gaan paardrijden.
Da's stukken beter besteed.

MyWishMax schreef:Niet te ingewikkeld maken nu![]()
Ik ga NU foto's maken van onze tuin!
Ben blij dat ik het nu door heb (hoop ik
)

Ik heb kleine konijntjes en volieregaas. Hier komen ook nog wat hoogteverschillen in de ren, maar nu konde ze er iig in.
. manzano schreef:idefix4 schreef:Een beuk geeft in de winter wel veel inkijk? Want die verliest zijn blad. Is dat een weloverwogen keuze?
Beukhaag houdt blad vast juist.
Wij hadden veelal bruine beuken. Die verliezen hun blad. Yup, ik had een haagbeuk. 
Die metalen hekjes heb ik ook bedacht, maar mijn Jack Russell houd ik daar niet achter. Dat weet ik nu al! De meeste hekjes hebben de spijlen te ver uit elkaar zitten.
, kan hij ook niks aan doen. Maar ik plaag hem er wel mee soms.....
.)