HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mayo

Re: HTC Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 08:26

Ik gebruik gewoon de navigatie van Google Maps, die kletst ook de oren van je kop :+

Grietzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 08:47

Ik ga vandaag ook voor het eerst die van Google Maps gebruiken.. ben benieuwd!

Mijn vriend heeft op de HD2 McGuider staan en die werkt ook erg prettig.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 11:34

Die google navigatie werkt wel goed. Ik vind alleen dat het scherm erg glimt in de auto, misschien dat een andere folie daarvoor helpt. Verder is de stem niet zo prettig (went misschien nog wel).
Grootste probleem is dat de desire erg warm wordt en heel veel batterij verbruikt (gps en internetverbinding steeds aan), als je hem aan de oplader doet kan hij nog leeglopen omdat hij meer verbruikt dan de sigarettenaansteker kan leveren.

Maar de route en kaarten en aanwijzingen zijn verder prima.

Het blijft toch echt leuk speelgoed he? Ik heb m nu 3 weken en zoveel leuke appjes erop gezet. Op Androidworld staan vaak goeie tips.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 12:52

Juicedefender erop zetten en een taskmanager ;) Scheelt flink in je batterij :)

De stem van Google Maps is idd nogal vervelend :+

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 18:41

Taskmanager heb ik inderdaad. Ga nu op zoek naar Juicedefender.
Al leuke dingen gevonden. Een app waar je allerlei onderdelen van het lichaam moet aanwijzen. Eentje waarbij je een blokje moet bevrijden en eentje waar je uit water, vuur, aarde en ? andere elementen gaat maken. Leuk puzzeltje en tijdverdrijf.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 18:48

Ik gebruik de navigatie in uiterste gevallen, maar heb vaak m'n Tomtom wel bij me, vind ik even wat handiger dan die van Google, hoewel die zeker ook de goede weg wijst. ;)

Grietzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 10:58

Navigatie is uitstekend bevallen. Accu vind het inderdaad wat minder leuk, maarja. :)

Wbt JuiceDefender heb ik juist helemaal niet zulke goede dingen gelezen. Schijnt juist nog meer van je batterij te vragen.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 12:20

Oh? Ik heb het erop zodat internet ook niet de hele tijd aanstaat. Iedere 30 minuten gaat hij 2 minuten online om mail etc binnen te halen. Tenzij je zelf natuurlijk online gaat :+

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 12:40

Mayo schreef:
Juicedefender erop zetten en een taskmanager ;) Scheelt flink in je batterij :)

De stem van Google Maps is idd nogal vervelend :+

ben het meteen aan het installeren :)

Grietzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 14:27

Wat ik begrepen heb zo van internet af worden de programma's in Android vanzelf op pauze gezet als je er uit gaat. Zo ook internet dus bijvoorbeeld.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 18:04

Ik heb nog geen internet dus moet alles via Wifi doen. Hij maakt wel zelf verbinding als het mogelijk is en haalt dan eens in de zoveel tijd de mail etc op.
Vind het wel jammer dat de navigatie niet over de Parrot gaat. Nu is het wel een heel zacht stemmetje, zeker als je zelf met een radio zit mee te bleren.

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 21:09

ik heb taskmanager erop gezet, alleen nou wil ik even weten of ik die vinkjes nou wel of niet aan moet zetten om een bepaalde functie uit te schakelen

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 21:56

Volgens mij aan. Hij sluit alles af behalve degene die je uitvinkt.
Gids.nl is ook een handige app.

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 12:54

ik vink de dingen aan die ik wil dat ie uitschakeld, maar waar sla ik dat op? Wat ik ook probeer dat lukt gewoon niet en als ik dan daarna weer bij task manager kom dan staat alles weer uitgevinkt ;(

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 13:36

Iemand die het wel voor elkaar heeft gekregen om Android op de HTC HD2 te installeren? Gisteren een hele dag zoet geweest maar krijg het niet voor elkaar.

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 19:14

IrisP92 schreef:
Iemand die het wel voor elkaar heeft gekregen om Android op de HTC HD2 te installeren? Gisteren een hele dag zoet geweest maar krijg het niet voor elkaar.

Er zijn geloof ik een paar versies in omloop waarvan de 1 beter is dan de andere.
Weet niet hoe je android start?

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 11:34

Verafjord schreef:
ik vink de dingen aan die ik wil dat ie uitschakeld, maar waar sla ik dat op? Wat ik ook probeer dat lukt gewoon niet en als ik dan daarna weer bij task manager kom dan staat alles weer uitgevinkt ;(

Volgens mij zijn de programma's die dan weer aan staan. degene die echt nodig zijn. Je vinkt alles uit, alles wordt uitgezet. Maar wordt er dan een beroep op het programma gedaan dan start deze weer op. Alleen blijven veel programma's opde achtergrond aanwezig als je denkt het afgesloten te hebben. Daardoor wordt alles trager en gaat de accu sneller leeg. Door geregeld alles te cleanen, beperk je het aantal op de achtergrond draaiende programma's
Als ik bijv Papaya opstart, blijft deze ook draaien nadat ik het heb afgesloten. Door nu met de taskmanager te werken wordt het ook in de achtergrond afgesloten.
Tenminste, zo ga ik er vanuit dat het werkt. Heb mijn telefoon ook net een week oid.

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 14:28

nou ik heb wel het idee dat mijn batterij nu langer meegaat nu ik die taskmanager erop heb staan, dus blijkbaar heb ik ergens iets toch goed gedaan hahahaha nou nog uitvinden welke actie dat was O:)

Quidou

Re: [Centraal] HTC Telefoons

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 20:24

Ik ben sinds kort ook in het bezit van een HTC Desire. :)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 20:44

Tilmar; zet je je gps niet uit dan zodra je die niet meer nodig hebt ? Die vreet batterijen inderdaad !
Ik heb als navigatie Mobile maps, werkt perfect ! Google maps is wat langzaam omdat hij steeds van internet een nieuwe kaart op moet halen.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 08:56

Tuurlijk zet ik de gps uit!! Dat had ik al snel door :+
Maar in de auto is mijn desire dus best druk met gps en navigatie via internet.
En hij is toch een stuk sneller dan mijn 'echte' garmin uit 2005. Ik vind het ook wel lekker dat je zeker weet dat je met de meest recente kaarten rijdt. Sinds 2005 is er best een hoop veranderd :D

Zaterdag heb ik de nieuwe app Pocket informant geinstalleerd, best leuk!! Kost wel weer even wat tijd om in te richten, maar dan heb je daarna een prachtig weekoverzicht van je agenda. Alleen vanaf januari betalen.

Weet iemand of je de standaard app maps moet upgraden? Ik zie er ook een in de market staan. Maar wat is het verschil?

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 10:35

He die kende ik nog niet, ga hem downloaden :D In januari vinden we daar wel weer een oplossing voor als hij goed bevalt :P

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 13:26

Ik heb ondertussen de Desire binnen, wat een geniaal telefoon!!? Ben er erg blij mee :)

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 15:46

Maken jullie ook gebruik van Talk? Kwam er van het weekend achter, das best wel handig! :D

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 16:03

Nee ik gebruik WhatsApp! Maar daarvoor gebruikte ik ook Talk, heb nu eigenlijk alleen nog maar internet nodig, bellen doe ik toch amper en smsen al helemaal niet meer :P