Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hypofocus schreef:Ik heb een mysterie...
Ik gebruik dat zachte beschermhoesje, dat bij de telefoon zit.
Maar als ik 'm (op de toetsenblokkering natuurlijk) daar in schuif, krijg ik na enkele seconden het geluidje te horen dat je ook hoort als bijv. de telefoon klaar is met accu laden.
En enkele ogenblikken later wordt ik dan gebeld door een anoniem nummer, maar ik hoor nooit wat als ik dan op pak.
Iemand met zo'n zelfde ervaring, of iemand die weet wat 't kan zijn? Of wat het veroorzaakt?
miccamaaike schreef:nou dan heb je dus een nepoproep... maar dat zou niet moeten kunnen met de toetsblokkering aan dacht ik... (probeert even) ok het kan dus wel! als je het linkerzijkantknopje aan de onderkant lang indrukt schakel je de nepoproep in... bij mij maakt ie geen geluidje maar bij anderen misschien wel.
miccamaaike schreef:romy_b schreef:kan iemand mij helpen met wifi, ik gebruikt het nooit. maar pas had ik dus verbinding met een netwerk. maar hoe kan ik dan op internet zonder dat het geld kost?
als het een onbeveiligde verbinding is kun je waarschijnlijk wel verbinding maken... maar t is mij nog niet gelukt helaas.
miccamaaike schreef:Voor HYVES:
Als het goed is staat er bij je widgets (die dingen links in je scherm onder het pijltje) een optie widgets (een soort legoblokje). Daar kun je op klikken en dan staat er een widget hyves ergens bij. Als die widget er niet bij staat dan kun je naar de instellingenwidget die er hopelijk wel tussen staat (hij is voornamelijk wit, bovenkant grijs, in balkjes en met een oranje wieltje rechtsonder). Bovenaan kun je de optie ‘vliegtuig’ omzetten in ‘online’ en dan kun je de optie MEER widgets aanvinken. Via die widget kun je dan dus de nieuwe widgets dowloaden…
Hopelijk snap je het zo een beetje