Nog meer Samsung Jet bokkers?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

miccamaaike

Re: Nog meer Samsung Jet bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 18:15

Ik heb het slim ontgrendelen ook uit staan, maar toch ontgrendelt hij uit zich zelf wel eens... best irritant want dan gaat hij uit zichzelf bellen en doen...

Jeaulijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 18:29

Knopje linksonder? Als ik het scherm naar boven heb ontgrendelt mijn telefoon met het knopje aan de zijkant rechtsboven.. :?

En slim ontgrendelen staat al uit bij mij..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 18:32

Op het scherm zelf zit een "digitaal knopje" ... het slotje.
Als je die een tijdje precies ingedrukt hebt, dan ontgrendelt hij ook ;)

Maar ik heb daar zelf nooit last van.

Jeaulijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 18:38

Ooo idd, dat wist ik nog niet eens haha. Maar de mijne ontgrendeld dus via die rechts boven, omdat hij tegen de zijkant van mn broekzak aankomt of ik heb per ongeluk mn vinger erop ofzo.. Of als iets zwaars in mn tas er tegenaan komt :7

Het is wel een hele mooie telefoon, maar iets te ingewikkeld voor me.

shamrock06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 21:49

Ik heb hem om die reden ook nooit meer in mn zak....wordt wat van de zomer :?
Heb ook het slim ontgrendelen uitstaan, maar toch ontgrendelt hij soms.
En als ik gebeld wordt, is die er daarna ook vanaf.....raar!!

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 02:40

Ik wil me ook even aanmelden met mijn kei vette witte jet :D

En ik heb ook zooooo veel vragen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 08:35

Gefeliciteerd met je Jet!

Tip 1: Lees de gebruiksaanwijzing.
Tip 2: Lees dit topic

En als je dan nog steeds met zoveel vragen zit, beantwoorden we ze graag natuurlijk :)

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 11:30

Nou mij Jet is weer terug van weggeweest, beeldscherm reageerde van het ene op het andere moment nergens meer op.
Heb nu een nieuw beeldscherm en een update gekregen.
En hij doet het weer helemaal.
Enige verschil met de update is dat het menu ietsjes anders is en dat er een aantal nieuwe widgets bij zijn.
Ben blij dat Jetje weer terug is :D

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 11:38

fijn dat je je jetje terug hebt :)
widgets kun je ook zelf downloaden he, is wel leuk! :)

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 00:34

Dank je wel voor het welkom HypoFocus maar lezen pff niet mijn sterkste kant.

Dus even paar vraagjes die zo in me op komen hoor :D

Ebuddy krijg ik er niet op wordt niet ondersteund hebben jullie misschien een andere tel geselecteerd dat die wel werkt?
Dan wil mijn internet regelmatig weigeren en mijn verbinding weg vallen en niet meer terug komen tot ik mijn tel aan en uit heb gezet. Nu ben ik bang dat mijn telefoon een steekje los heeft of hebben jullie dit ook wel eens?
Skype Hyves nergens wordt de Jet ondersteund hebben jullie dit op kunnen lossen?
En idd het ontgrendelen maar dat ga ik eens even na kijken van wat ik hier zie staan.
Route 66 wordt nu gratis erbij gegeven maar ik heb hem niet gehad omdat ik via internet besteld heb. Kan ik die ergens vandaan vissen of even langs de winkel?

Nou ik ga nu me gebruiks aanwijzing zoeken denk ik :D

Miccamaaike waar haal jij al die widgets vandaan en hoe krijg je ze erop?

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 09:40

Voor HYVES:

Als het goed is staat er bij je widgets (die dingen links in je scherm onder het pijltje) een optie widgets (een soort legoblokje). Daar kun je op klikken en dan staat er een widget hyves ergens bij. Als die widget er niet bij staat dan kun je naar de instellingenwidget die er hopelijk wel tussen staat (hij is voornamelijk wit, bovenkant grijs, in balkjes en met een oranje wieltje rechtsonder). Bovenaan kun je de optie ‘vliegtuig’ omzetten in ‘online’ en dan kun je de optie MEER widgets aanvinken. Via die widget kun je dan dus de nieuwe widgets dowloaden…

Hopelijk snap je het zo een beetje :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 15:34

Ik heb een mysterie...

Ik gebruik dat zachte beschermhoesje, dat bij de telefoon zit.
Maar als ik 'm (op de toetsenblokkering natuurlijk) daar in schuif, krijg ik na enkele seconden het geluidje te horen dat je ook hoort als bijv. de telefoon klaar is met accu laden.
En enkele ogenblikken later wordt ik dan gebeld door een anoniem nummer, maar ik hoor nooit wat als ik dan op pak.

Iemand met zo'n zelfde ervaring, of iemand die weet wat 't kan zijn? Of wat het veroorzaakt?

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 15:41

nou dan heb je dus een nepoproep... maar dat zou niet moeten kunnen met de toetsblokkering aan dacht ik... (probeert even) ok het kan dus wel! als je het linkerzijkantknopje aan de onderkant lang indrukt schakel je de nepoproep in... bij mij maakt ie geen geluidje maar bij anderen misschien wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 15:44

Wow, thanks...
Nep oproep? Damn, het moet niet gekker worden.... Een telefoon met een nep-oproep functie.

Maar dat is het inderdaad!
Dank je voor het oplossen van mijn mysterie.

Beetje dom van Samsung, om dat hoesje dan zó te maken, dat die knop dus altijd klem komt te zitten en voor een nep oproep zorgt. Ontwerpfoutje.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 15:46

Heb er nog nooit last van gehad eigenlijk... of het nooit doorgehad!
Ja hilarisch he zo'n nepoproep! Voor als je eens een vervelende date hebt ;)

romy_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 15:50

Hypofocus schreef:
Ik heb een mysterie...

Ik gebruik dat zachte beschermhoesje, dat bij de telefoon zit.
Maar als ik 'm (op de toetsenblokkering natuurlijk) daar in schuif, krijg ik na enkele seconden het geluidje te horen dat je ook hoort als bijv. de telefoon klaar is met accu laden.
En enkele ogenblikken later wordt ik dan gebeld door een anoniem nummer, maar ik hoor nooit wat als ik dan op pak.

Iemand met zo'n zelfde ervaring, of iemand die weet wat 't kan zijn? Of wat het veroorzaakt?

Ja dat heb ik ook, onbekende beller en je hoort inderdaad niks. had nog niet bedacht wanneer het gebeurde maar zo af en toe heb ik het. Kan je alleen niet helpen hoe het komt.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 15:51

LEZEN ;)

romy_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 15:51

kan iemand mij helpen met wifi, ik gebruikt het nooit. maar pas had ik dus verbinding met een netwerk. maar hoe kan ik dan op internet zonder dat het geld kost?

romy_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 15:52

miccamaaike schreef:
LEZEN ;)

ik denk dat je mij bedoeld, maar waarom?

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 15:56

miccamaaike schreef:
nou dan heb je dus een nepoproep... maar dat zou niet moeten kunnen met de toetsblokkering aan dacht ik... (probeert even) ok het kan dus wel! als je het linkerzijkantknopje aan de onderkant lang indrukt schakel je de nepoproep in... bij mij maakt ie geen geluidje maar bij anderen misschien wel.

nou omdat ik net het antwoord gaf?

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 15:56

romy_b schreef:
kan iemand mij helpen met wifi, ik gebruikt het nooit. maar pas had ik dus verbinding met een netwerk. maar hoe kan ik dan op internet zonder dat het geld kost?

als het een onbeveiligde verbinding is kun je waarschijnlijk wel verbinding maken... maar t is mij nog niet gelukt helaas.

romy_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 16:13

miccamaaike schreef:
romy_b schreef:

als het een onbeveiligde verbinding is kun je waarschijnlijk wel verbinding maken... maar t is mij nog niet gelukt helaas.

ow had er inderdaad overheen gelezen.
ja maar het was dus een onbeveiligde verbinding, maar als ik dan op internet klik is het niet gratis toch? of heeft dat niks met elkaar te maken? Heb geen zin in een hoge telefoonrekening omdat ik dacht dat ik gratis op internet kon! :+

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 16:18

als je daadwerkelijk een verbinding hebt met die wifi kun je wel gratis internetten via je wifi... misschien dat iemand hier weet hoe je er zeker van kunt zijn dat je via wifi internet en niet via 3g?

romy_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 16:32

maar waar open je die startpagina dan? via wifi, of via internet?
heb er niet zoveel verstand van :o

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 16:45

miccamaaike schreef:
Voor HYVES:

Als het goed is staat er bij je widgets (die dingen links in je scherm onder het pijltje) een optie widgets (een soort legoblokje). Daar kun je op klikken en dan staat er een widget hyves ergens bij. Als die widget er niet bij staat dan kun je naar de instellingenwidget die er hopelijk wel tussen staat (hij is voornamelijk wit, bovenkant grijs, in balkjes en met een oranje wieltje rechtsonder). Bovenaan kun je de optie ‘vliegtuig’ omzetten in ‘online’ en dan kun je de optie MEER widgets aanvinken. Via die widget kun je dan dus de nieuwe widgets dowloaden…

Hopelijk snap je het zo een beetje :+

Ik snap helemaal wat je bedoelt maar dat bedoel ik nou net niet :D
Als je het zo doet kan je de chat van hyves niet gebruiken en dat is eigenlijk wat ik het meeste doe op hyves. Er staat op de pagina van hyves om hem op je mobiel te zetten en daar wordt de Jet dus niet ondersteund.