Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tita schreef:Een normale auto die zoveel kan trekken is geen normale auto maar wel eentje uit de duurste segment van zijn eigen merk.
Snappen jullie me nog
De EV6 is elektrisch en mag 1500-1700-2000 trekken ik wil deze auto heel graag ik vind um bloedje mooi.
Mijn huidige auto rijdt niet zuinig en is ook niet snel tis een 2.0 Mazda3 niet mijn auto en gaat ook niet lang blijven ik wil de EV6 dus hopelijk over 2 jaar komen de eerste 2handjes
Wie merkt er al wat van de oorlog.
Ik persoonlijk wel behalve de benzine die over de top is bijna 50€ per week.
Merk ik het ook voor mijn gevoel in de supermarkt zelfs de Lidl is duur
Citaat:Wie merkt er al wat van de oorlog.
Ik persoonlijk wel behalve de benzine die over de top is bijna 50€ per week.
Merk ik het ook voor mijn gevoel in de supermarkt zelfs de Lidl is duur
Varekaj schreef:Ik had gisteren getankt aan 1,89 en vanochtend stond het 1,99/liter. Maar behalve dat voorlopig geen verdere gevolgen.
Heeft er iemand ervaring met tomaten kweken op een stukje afgesloten weide? Ik kan aan gratis tomatenplanten geraken maar zou op mijn weiland daar een stukje voor willen voorzien. Soort mini moestuintje zeg maar
Varekaj schreef:De mijne rijdt ook prima met en zonder trailer, alleen zuipt hij wel altijd ipv alleen als hij moet trekken. Bijvoorbeeld 100 of meer op de autostrade, daar wordt je echt niet blij van.
Met een tank van 75L doe ik zonder aanhanger en autostrade tussen de 600 en 750km, maar dat laatste is écht een unicum. Met autostrade/trailer is dat al gauw 450-600km max. En ik doe toch wel 25k km/jaar en met de trailer erachter vaak langere afstanden. Het zou dan wel fijn zijn dat diezelfde auto voor doordeweekse verplaatsingen zonder trailer iets minder slurpt.
Varekaj schreef:Ik had gisteren getankt aan 1,89 en vanochtend stond het 1,99/liter. Maar behalve dat voorlopig geen verdere gevolgen.
Heeft er iemand ervaring met tomaten kweken op een stukje afgesloten weide? Ik kan aan gratis tomatenplanten geraken maar zou op mijn weiland daar een stukje voor willen voorzien. Soort mini moestuintje zeg maar
Citaat:Faelynn is zo'n Renault Twizzy niks voor je? Zit je wel droog maar ook goedkoop rijden. Ziet er niet uit maar je verzuipt in ieder geval niet.
Faelynn schreef:Citaat:Faelynn is zo'n Renault Twizzy niks voor je? Zit je wel droog maar ook goedkoop rijden. Ziet er niet uit maar je verzuipt in ieder geval niet.
Thanks voor de tip, die kende ik nog niet, maar zijn zelfs 2e hands behoorlijk onbetaalbaar zie ik + vaak een huuraccu wat weer extra kosten mee brengt in de maand, dus dat word hem helaas niet.
Hier gaan de tomaten inderdaad ook wel in een kas, we hebben een super gave kas gekocht waar we van alles in kunnen planten betreft groente, alleen we hebben 0 ervaring dus ben heel benieuwd wat het allemaal gaat overleven![]()
Kan je niet zo'n plastic koepeltje er over heen zetten in het weiland? Ook een beetje een kas idee maar dan laag bij de grond en volgens mij kosten die bijna niks, alleen geen idee hoe effectief en stevig het is.
Daarnaast hebben we voor in de tuin ook nog een appel en kersen boom, frambozen, bramen en blauwe bessen struik aangeschaft, dus ook daar heel benieuwd naar. We zijn de tuin mega aan het verbouwen, 2 jaar geleden hier heen verhuisd en vorig jaar het huis aangepakt, en dit jaar is de tuin aan de beurt.