Ik ben compleet verliefd!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manzano schreef:Ja de afvoer tarieven zijn echt niet leuk her en der. Wij nemen de boel in de trailer mee naar Utrecht. Daar is het gratis haha.
Nou we moeten bij nader inzien heel veel schilderen en heb zelden huis gezien met zo veel houtmaar dat komt wel.
Nu eerst enorm veel schoon maken en een laminaatvloer vervangen. Dat is nogal uitdaging want ze hebben later allemaal vaste kasten ed erop gezet die we dus niet af kunnen. Kunnen dus niet alles weghalen/vervangen.
Renee1991 schreef:BizarHet ziet er in het filmpje van Omroep Brabant wel heel anders uit dan op de foto's van waarschijnlijk zestien jaar geleden. Als ik hem was zou ik eerst eens beginnen met nieuwe, professionele foto's..
idinn schreef:Volgens mij ligt dat echt niet alleen aan de makelaar. Las een ander nieuwsartikel waarin gemeld werd dat de eigenaar helemaal geen zin heeft het te verkopen. En vooral geen cent wil uitgeven. Nieuwe foto's wil die niet aan betalen. En uit de verkoop halen en kosten aan de makelaar kwijt zijn, wil ie ook niet. Ondertussen doet ie alsof alles komt door de makelaar