Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Renske_W schreef:Oooh wauw dat is wel allemaal heel vlot gelopen ja, wat fijn.![]()
Wij gaan morgen ons 1e huis bezichtigen dus als jullie nog tips hebben.
Ik ben helemaal onbekend in de huizenjacht, dus alle tips zijn welkom.
J0anieke schreef:Bij ons duurt het ook niet lang meer, nog een week... De verkopers wilde ons nog wat kasten en gordijnen aansmeren voor €1000. De kasten hadden ze inmiddels verkocht en nu probeerde ze de gordijnen nog voor €300 aan ons te verkopen... Terwijl de gordijnen al sinds 8 december op marktplaats staan voor €150, en niemand reageert erop..
Elinexx schreef:J0anieke schreef:Bij ons duurt het ook niet lang meer, nog een week... De verkopers wilde ons nog wat kasten en gordijnen aansmeren voor €1000. De kasten hadden ze inmiddels verkocht en nu probeerde ze de gordijnen nog voor €300 aan ons te verkopen... Terwijl de gordijnen al sinds 8 december op marktplaats staan voor €150, en niemand reageert erop..
belachelijk zeg!Je zou toch juist denken dat je de kopers van je huis een beetje matst? Op deze manier zou ik het ook nooit overkopen al had ik die spullen nog zo graag gewild. Als verkoper ben je dan toch juist blij dat je wat spullen achter kan laten?
Ik krijg juist vanalles gratis van de verkopers, een tuinset, tuingereedschap en alle raambekleding. Mocht zelfs de bank en wat kasten hebben, maar dat was dan weer niet mijn smaak.
Hier is het aftellen tot de sleutel overdacht, nog 16 dagen
ChantalSmook schreef:Wat leuk! Waarom is het gelukt onder de vraagprijs denk je? Toch te hoog ingestoken? Dus nu taxatie plannen enzo!