Zat meer te kijken naar die lieve paardenhoofdjes... Oja, spookpaard op één van de foto's? oh nee, bewogen ahha!
Maar WAUW! If I had the moneys......
Froukje
Forever young
Geplaatst: 20-02-19 14:40
36 paarden op 1.3 ha. Dan moet je ze wel 20/7 binnen hebben staan want veel buitenruimte is er niet..
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 20-02-19 14:44
Mijn schoonouders wonen bij Venray. Geen idee dat daar een manege zat eerlijk gezegd. Iets verder van Venray af heb je Hermkushof, wat er 10 keer beter uit ziet qua accommodatie, en veel meer buitenruimte heeft.
Heerlijk topic. Ik ga met mijn geliefde als het een beetje mee zit ergens eind dit jaar/begin volgend jaar een huis kopen (in de omgeving van) Spijkenisse. Ik heb totaal geen ervaring op de huizenmarkt dus wel leuk om al die verschillen hier te zien.
Zo zijn er zoveel maneges en pensionstallen. Vaak nog met meer paarden en piepkleine paddocks.
Paar jaar terug zag ik een manege te koop van ruim 4 ton op 7000m2. Had iets van 38 stallen en mocht nog uitbreiden met 17 erbij zoiets... Ik wilde serieus de stallen eruit slopen, grote loopstal en buiten een pp. Lekker je eigen binnenbak, maar er zaten ontzettend veel haken en ogen aan en staat was erg slecht.
Om een manege te beginnen blijft het veel geld dat mensen niet zomaar krijgen van de bank. Heel veel staan ook heel lang te koop.
MarlindeRooz
Geplaatst: 20-02-19 16:10
Cayenne schreef:
Is dat huis van je buren? Mooie ligging ook zo in het bos!
Wij noemen de hele buurt “buren”. Maar is mijn ouderlijk huis, woon er niet meer. Maar ken de mensen natuurlijk wel!
Pandora2
Geplaatst: 20-02-19 17:10
Niet op Funda, maar wel bijzonder … Iedereen heeft alvast een garage ook
Zitten mooie panden tussen. Alleen zijn sommige dingen echt heel zonde. Zoals die lelijke ronde trap bij dat pand in Halle. En in de jaren 70/80 verbouwde boerderijen (of nog eerder ). Daar moet echt heel veel aan gebeuren nog voor wat comfort en om het naar nu te halen. Die laatste in Barchem vind ik een heel mooi voorbeeld van waar het wel goed naar nu is gehaald. Alleen daar dan weer jammer dat de buitenkant nog niet gedaan is. Dak en houtwerk kunnen wel wat liefde en aandacht gebruiken.
Ja maar dan woon je wel in Coevorden. Inderdaad wel een superleuk huis! (Sorry als er echte Coevordenaren in het topic zitten, ik heb meerdere familieleden die ervandaan komen en er is er maar één gebleven.)
Laatst bijgewerkt door Nummus op 21-02-19 11:57, in het totaal 1 keer bewerkt