(en ik geloof ook nog in sinterklaas en de paashaas hahaha
)....maar goed, aan enthousiastme geen gebrek bij de makelaar, dus ik zal wel zien hoe het loopt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)....pmarena schreef:Dan zit je met heel veel stress en veel zelf contact zoeken met de verkopende partij(en) en notaris om de boel te sussen, iedereen is erdoor geïrriteerd en je staat lekker voor lül dat je je zaakjes niet geregeld hebt terwijl je 100% afhankelijk bent van je hypotheekverstrekker / tussenpersoon. Waardeloze situatie
Wij zitten nu dus ook in een situatie met een lambal van een tussenpersoon die alles maar loopt te sussen, terwijl we nu voor de tweede keer verlenging bij de verkoper aan moeten vragen. Dat regelt onze makelaar gelukkig wel keurig, maar het is gewoon heel vervelend als je normaal gesproken je zaakjes altijd voor elkaar hebt. Heb hem ook gevraagd of 'ie onze verontschuldigingen over wil brengen, want dit lijkt me voor de verkoper ook hoogst irritant.
Hier gewoon bij de bank zonder problemen binnen 1 1/2 week rond. Heerlijk
Overmorgen bankgarantie tekenen en dan is het echt alleen nog maar afwachten.
Onze hypotheekman is overigens het mannetje bij de ING, waar we ook de hypotheek hadden en ook de nieuwe weer af willen sluiten.
Wij hebben een hele fijne hypotheekadviseur, die hebben we aangeraden aan vrienden en bij hen maakt ie er ook een potje van momenteel, omdat ie het stervensdruk heeft. Is niet erg, maar hou mensen dan op de hoogte.. Wil eigenlijk niet bij hem weg, omdat hij dat hele ingewikkelde verhaal wel duidelijk kan uitleggen i.t.t. een aantal adviseurs die dat niet konden. Maar dit wekt ook geen vertrouwen moet ik zeggen...
We kunnen maar eens langs gaan en een bod doen mochten we't zien zitten, we zijn niet gehaast en is het dit huis niet, dan wel het volgende!
Het is alleen wel bij die gekke makelaar van gisteren...
Djeenie schreef:Er staat een 'nieuwe woning' bij mijn zoekopdracht... Het is echt een krot, dus moet volledig opgeknapt worden (met wel een pak meer werk aan dan waarnaar we op zoek waren), maar het heeft wel een gunstige ligging en er is volgens mij best een knap huisje van te maken (van wat ik zie op de foto). Maar aangezien het er nog maar pas op staat, denk ik dat ze nog niet teveel van de prijs zullen af doen, wat jammer is aangezien het wel nogal aan de prijs isWe kunnen maar eens langs gaan en een bod doen mochten we't zien zitten, we zijn niet gehaast en is het dit huis niet, dan wel het volgende!
Het is alleen wel bij die gekke makelaar van gisteren...

. Misschien wat voor ons.

Bijna een halve ton onder de vraagprijs... Ben nogal bang dat we er niet uit gaan komen. Op 5 april is er ook open huis dus dan zullen er nog wel meer kijkers komen.

(doen de mensen hier in het topic misschien ook wel
)
Het stikt van de huizen die al tegen een spotprijs te koop staan en waarbij die marge er al lang af is gehaald door de verkopers, die voor de vraagprijs al met een restschuld blijven zitten 

Mensen waren ook totaal niet wanhopig ofzo. Het ligt denk ik ook sterk aan de vraagprijs. Om €50.000 te zakken op een prijs van €200.000 lijkt mij in de meeste gevallen niet echt realistisch.