(en ik geloof ook nog in sinterklaas en de paashaas hahaha

maar goed, aan enthousiastme geen gebrek bij de makelaar, dus ik zal wel zien hoe het loopt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Dan zit je met heel veel stress en veel zelf contact zoeken met de verkopende partij(en) en notaris om de boel te sussen, iedereen is erdoor geïrriteerd en je staat lekker voor lül dat je je zaakjes niet geregeld hebt terwijl je 100% afhankelijk bent van je hypotheekverstrekker / tussenpersoon. Waardeloze situatie
Djeenie schreef:Er staat een 'nieuwe woning' bij mijn zoekopdracht... Het is echt een krot, dus moet volledig opgeknapt worden (met wel een pak meer werk aan dan waarnaar we op zoek waren), maar het heeft wel een gunstige ligging en er is volgens mij best een knap huisje van te maken (van wat ik zie op de foto). Maar aangezien het er nog maar pas op staat, denk ik dat ze nog niet teveel van de prijs zullen af doen, wat jammer is aangezien het wel nogal aan de prijs isWe kunnen maar eens langs gaan en een bod doen mochten we't zien zitten, we zijn niet gehaast en is het dit huis niet, dan wel het volgende!
Het is alleen wel bij die gekke makelaar van gisteren...