Inge_83 schreef:Yvettee, jouw kamer kan zo in de Ikea-catalogus! Echt super hoe je met de ruimte omgaat. Alles staat er in, en toch oogt het heel rustig. Ik vind de boom ook mooi, en je gordijnen met knoop. Is die boom een muursticker, of heb je hem geschilderd?
Weet iemand trouwens een manier om goedkoop aan verhuisdozen te komen? Ik vind ze in de bouwmarkt etc eigenlijk best duur.
Ah wauw dankjewel wat een leuk compliment!
Die gordijnen met de knoop waren alleen een tijdelijke oplossing haha, ze waren te lang dus ik had ze even snel zo geknoopt. Zodat mijn moeder ze dit weekend kon inkorten. (ikzelf ben niet zo handig met de naaimachine haha)
En intussen staat mijn tv er ook nog in (op kleine expeditkastje in woonkamer). En heb ik wat meer frutseltjes overal geplaatst. (kleine roosjes in vaasjes, meer fotolijstjes op de kale muur, lampje op lack tafeltje, de drona bakken opgepimd, krijtbord staat nu een tekst op)
De boom heb ik zelf ontworpen en geschilderd! 
Voor goedkope verhuisdozen. Ik weet niet waar je precies woont (in dorp of stad), maar hier in de supermarkt waar ik werk (wel in een dorp dus misschien zijn ze daar wat klantgerichter) komen heel vaak ook mensen vragen voor bananen dozen. Die zijn heel stevig! En gratis! En als we ze hebben kunnen ze ze gewoon meekrijgen!