Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kirstenn schreef:Wat een leuk idee van die expeditkast zeg! Wij maken ook een inloopkast-kamer en wilden voor een pax gaan maar dit is ook het overwegen waard!
k

Ik heb daar donderdag een ontzettend gave kaptafel gekocht. Ga 'm wit maken, zie 't al helemaal zitten
Haha ik kan niet wachten om te beginnen..
. Je appartement vind ik trouwens ook mooi.
.
Je bent net te laat..... Wij hebben er toevallig laatst nog aardig wat via MP weg gedaan
Ga even de foto op de computer zetten en dan zal ik hem plaatsen!

(180 euro was toen een flinke hap ) Misschien toch een (wit )tv meubel of een ander meubel voor ie op kan staan goedkoop op de kop tikken en het dressoir naar mijn slaapkamer verhuizen.. (heb nog een opknapper witte kast bij mijn ouders nog nieuw maar paar beschadigingen en toen mocht een maat van mijn broer die bij die winkel werkt hem gratis meenemen
, die zou wel kunnen staan... maar is gelijk zo wit dan de bovenkant wit houden en de rest lekker fel kleurtje ofzo , of een wit iets over het huidige dressoir moeilijk..) 
die 4 hang ik op
, en ik ga goedkoop zoeken naar een wandplank en 2 mandjes 
.
Inge_83 schreef:Yvettee, jouw kamer kan zo in de Ikea-catalogus! Echt super hoe je met de ruimte omgaat. Alles staat er in, en toch oogt het heel rustig. Ik vind de boom ook mooi, en je gordijnen met knoop. Is die boom een muursticker, of heb je hem geschilderd?
Weet iemand trouwens een manier om goedkoop aan verhuisdozen te komen? Ik vind ze in de bouwmarkt etc eigenlijk best duur.

) maar het zijn 2 kleine en 4 grote laden dus ik kan eventueel afwisselen
, een biesje is ook leuk!
.

)