[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 20:48

_Rianne_ schreef:
Ja, mensen met een Iphone die niet geüpdatet is een vierkantje met een doodskopje of een kruisje. leuk. -O-

Ow, komen daar al die rare blokjes vandaan :)*
Ik zie trouwens geregeld een blokjes met een vraagteken, doodskopjes heb ik volgens mij nog niet gezien.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 02:47

Dorus schreef:
_Rianne_ schreef:
Ja, mensen met een Iphone die niet geüpdatet is een vierkantje met een doodskopje of een kruisje. leuk. -O-

Ik zie trouwens geregeld een blokjes met een vraagteken, doodskopjes heb ik volgens mij nog niet gezien.

Die doodskopjes zijn handig ja. Denk je een leuke emoji te sturen en dan ziet iemand dat....

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 13:02

_Rianne_ schreef:

Ik zie trouwens geregeld een blokjes met een vraagteken, doodskopjes heb ik volgens mij nog niet gezien.[/quote]
Die doodskopjes zijn handig ja. Denk je een leuke emoji te sturen en dan ziet iemand dat....[/quote]

Ja inderdaad, ik stuurde laatst een berichte na een meningsverschilletje... met dus..jawel... een nieuwe smiley...
Krijg ik een heel boos berichtje terug.. snapte er niks van: " WIL JE ME DOOD HEBBEN?" uhm....?
Bleek dus ipv een engeltje een doodskopje te zijn. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 18:37

_Rianne_ schreef:
hmm... wel of geen El Capitan op m'n Air zetten... wat denken jullie?
Hij is van early 2015....

Ik heb geüpdatet en hij doet het prima. Merk eigenlijk niet zoveel nieuws. Ik heb een macbook van late 2014.

Heb m'n iPhone 5s (half jaar oud) ook geüpdatet en die doet het ook prima. Leuke nieuwe emoticons. :D Praktisch al m'n vrienden hebben ook een iPhone die al geüpdatet is, dus ook geen problemen met de nieuwe emoticons gelukkig.

eilleen333

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 15:40

Als je op een iPhone 'wis alle inhoud en instelingen' het gedaan, dan zijn als jouw gegevens eraf toch? Dus dan kan ik hem veilig verkopen?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 20:22

Weet niet of je zoek m'n iPhone aan hebt staan? Anders die ook eerst daar weghalen voor je alles wist.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 20:33

Dat heb ik inderdaad uitgezet. Als ik de telefoon aan wil doen begin hij met het kiezen van een taal etc (net zoals wanneer je hem net uit de doos haalt) dus het zal wel goed zijn:)

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 18:50

Weet iemand hoe ik de persoonlijke hotspot kan verbreken met een apparaat? Ik heb mijn buurman eens op mijn persoonlijke hotspot gelaten maar nu verbind ie automatisch zodra ik hem aanzet.. Dus nu ik mijn eigen hotspot nodig heb zie ik ook dat hij er op zit..

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 21:29

AfbeeldingIk heb iets raars met mijn datum. Dit doet die ook bij de datums op Facebook en dergelijke. Weet iemand hoe ik dit ga oplossen?

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 22:54

lovey_ou schreef:
Weet iemand hoe ik de persoonlijke hotspot kan verbreken met een apparaat? Ik heb mijn buurman eens op mijn persoonlijke hotspot gelaten maar nu verbind ie automatisch zodra ik hem aanzet.. Dus nu ik mijn eigen hotspot nodig heb zie ik ook dat hij er op zit..

Kan je je wachtwoord niet veranderen?

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 22:59

_Rianne_ schreef:
lovey_ou schreef:

Kan je je wachtwoord niet veranderen?

:)*

Ik dacht dus dat de apparaten die automatisch zijn aangesloten dan gewoon ook aangesloten bleven dus zocht eigenlijk naar een 'verbreek verbinding met apparaat' knop maar nu lees ik inderdaad dat met het veranderen van het wachtwoord de verbindingen ook automatisch veranderen. Slim.. :o

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 23:01

:') buurman gaat me niet aardig vinden :P

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 00:54

Ik kocht een nieuwe iPhone en na het terugplaatsen van de reservekopie was mijn wachtwoord voor de persoonlijke hotspot ineens anders. Maar toch verbond de iPhone van mijn moeder zich automatisch bij het aanzetten van de hotspot.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 00:59

Hotspot kun je toch gewoon uit zetten

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 01:19

IKbenEllen schreef:
Hotspot kun je toch gewoon uit zetten

Ja, maar als je hem dan thuis aanzet voor iemand anders, internet de buurman dus gewoon mee.

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 12:51

Daarom zou ik ook nooit een ander op mijn hotspot laten.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 15:14

Snap ik ik deed het ook liever niet maar ze wilde eerst op de wifi waar ik eigenlijk ook niet zo blij mee was maar dat lukte uiteindelijk niet. Dus toen maar op de hotspot. Zijn oma was overleden en hij wilde haar graag zien via skype. Dan kom ik natuurlijk wel als een bitch over als ik zeg zoek het maar uit :')

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 15:59

Even een vraagje. :D
Ik heb een iPhone 6, nog niet zo lang, en mijn powerbutton gaat een beetje stroef ofzo (of heet het homebutton? Iig ie ronde knop). Hij reageert wel altijd meteen, alleen hij blijft een soort van steken. Soms moet je hem harder indrukken en dan hoor je ook een soort van klikje als je hem hebt ingedrukt, dus echt dat ie ergens achter haakt ofzo. Weet iemand of en hoe je dit kan oplossen? Valt dit onder garantie, mocht die knop het ineens helemaal begeven?

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 16:05

Heb je toevallig nog je beschermingsfolie er overheen?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 16:10

Nee, ik had ook zo'n screenprotector eroverheen en die heb ik er ook weer afgehaald omdat dat randje bijna over die knop ging, maar dat hielp ook niet.

aishcream

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 22:25

Waarschijnlijk ga ik de iphone 6s kopen... {:}
hebben jullie genoeg aan 16gb?
en waar is die redelijk betaalbaar?
zijm er verder nog amdere belangrijke puntjes waar op te letten bij iphone 6 s?

bedankt :)

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 23:33

Heel persoonlijk of 16 gb genoeg is. Voor mij niet, maar dat komt omdat ik ook gerust mijn telefoon gebruik als opslag voor mijn 4.000 foto's, 200 filmpjes, 300 liedjes en 30 apps. Daarnaast haat ik het om dingen te moeten verwijderen omdat hij vol is, of omdat ik wil updaten. Is dit je eerste iPhone?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 08:52

Ik heb een poosje geleden een poging gedaan mn Air (van twee jaar oud) te updaten naar Yosemite.. maar dat duurde zo godsgruwelijk lang dat ik de update naar El Capitan niet aandurf. Overigens, de update van Yosemite heb ik niet afgemaakt. Is die update noodzakelijk of kan ie meteen El Capitan binnenhalen?
En wat zijn de ervaringen met de update? Gaat t een beetje vlot?

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 15:08

Ik durf het ook nog niet aan... mn oudje deed er ook eeuwen over.. ( macbook white van 7 jaar oud... mag ie? :') )

aishcream

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 17:55

Is mijn eerste iphone
denk 50 videos 10 tot 15 apps en max 8000 foto's :=
Ik twijfel zo qua geheugen.!