Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 20:57

spookyskippy schreef:
magda_90 schreef:
Heeft er iemand toevallig ervaring met HTC Desire 620?

Mijn vader heeft die telefoon

Wat is zijn ervaring ermee?

spookyskippy

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 21:04

Na zijn Sony,
een prima toestel, redelijk groot, snel genoeg en valt niet uit(wat zijn Sony wel deed) en maakt prima foto's. De batterij moet wel iedere dag worden opgeladen en het geheugen is niet erg veel, maar een sd-kaart erin en het probleem is opgelost.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 21:06

Ok, gebruikt hij ook wat zwaardere applicaties als spotify?

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 21:12

Nee, hij heeft een paar foto's en whatsapp er op staan, meer niet, maar spotify zou er wel op kunnen.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 21:13

Dat het erop zou kunnen, ga ik logischerwijs vanuit. Maar ik ben meer nieuwsgierig of de telefoon dat goed aan kan namelijk.
Bedankt iig!

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 22:41

Mijn vader had spotify gedownload, telefoon kan het prima aan.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 11:54

Ik ben er echt een beetje huiverig voor om Vodafone te verlaten voor een kleinere provider. De LG G3 kan ik bestellen bij zowel Hollandsnieuwe en Tele2, maar zitten er echt grote nadelen aan een kleine provider?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 14:05

Hollandsnieuwe heeft geen 4G aanbod, Tele2 binnenkort wel en ik geloof eind van het jaar landelijk dekkend.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 14:10

4G is voor mij niet echt een must. Ik heb vaak beschikking tot Wifi en uitgebreid zitten internetten op mijn telefoon doe ik ook niet.
Hoor wel vaker dat het bereik en service bij deze providers minder is dan bij de grote providers.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 15:01

Nou met mijn Telfort provider had ik geen bereik in een gat, en mijn zwager met Hollands Nieuwe wel :')

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 16:09

Ik vind Hollandsnieuwe wel een fijne provider :j heb overal bereik, alleen niet overal 3G. Daarnaast valt Holandsnieuwe onder Vodafone/ zit het op het zelfde netwerk als Vodafone (behalve dan dat ze geen 4G hebben)

meganproperx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 12:39

Dames, waar bestellen jullie je telefoonhoesjes?
samsung S5 is onderweg :D

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 12:55

EBay! Ideaal!
Of op de markt, zijn ze vaak ook niet zo duur.
Al heb ik om m'n iPhone een hoesje van de media markt zitten op het moment.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 12:57

Ik heb de mijne van marktplaats.
Wel nieuw, maar via mp gevonden.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 15:44

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 12:26

Mag ik hier even om jullie hulp vragen?

Ik heb vorig jaar een samsung galaxy core gekocht. Hier was ik in het begin heel blij mee, maar sinds een paar maanden is hij flink aan het aftakelen en loopt hij regelmatig vast. Hier ben ik eigenlijk wel een beetje klaar mee.

Ik ben dus rustig een beetje aan het rondkijken naar een nieuwe telefoon en mijn oog is momenteel gevallen op een iphone 4s of een samsung galaxy s4 mini of s5 mini. Verdere opties zijn altijd welkom, ik heb nog niet naar andere telefoons gekeken dan samsung of apple omdat ik niet bekend ben met andere merken.. Ik zoek een telefoon die intensief gebruikt kan worden en toch lang meegaat. Ook wil ik dat ik dat er toch aardig wat apps op kunnen zonder dat hij enorm traag wordt. Ik vind mijn samsung galaxy core qua grootte prima, en een grotere telefoon wil ik dus niet. Budget is rond de 300 euro, echt max. 350.

Edit: Ik koop dus zonder abonnement

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 13:11

ik heb de LG L Bello en ben hier erg tevreden over, word elke dag intensief gebruikt heb er best veel apps op staan onder andere spelletjes etc. is bij de Phone house 160 euro zie ik net. Maakt ook erg goede en scherpe fotos vind ik. is bij mij nog niks vastgelopen etc. heb hem sinds begin februari

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 13:23

Poek schreef:

Ik heb vorig jaar een samsung galaxy core gekocht. Hier was ik in het begin heel blij mee, maar sinds een paar maanden is hij flink aan het aftakelen en loopt hij regelmatig vast. Hier ben ik eigenlijk wel een beetje klaar mee.

Ik ben dus rustig een beetje aan het rondkijken naar een nieuwe telefoon en mijn oog is momenteel gevallen op een iphone 4s of een samsung galaxy s4 mini of s5 mini. Verdere opties zijn altijd welkom, ik heb nog niet naar andere telefoons gekeken dan samsung of apple omdat ik niet bekend ben met andere merken.. Ik zoek een telefoon die intensief gebruikt kan worden en toch lang meegaat. Ook wil ik dat ik dat er toch aardig wat apps op kunnen zonder dat hij enorm traag wordt. Ik vind mijn samsung galaxy core qua grootte prima, en een grotere telefoon wil ik dus niet. Budget is rond de 300 euro, echt max. 350.

Voor €350 zou ik kijken naar een OnePlus One 64GB! :)
https://oneplus.net/nl

Heeft een highend processor: Snapdragon 801, 3GB werkgeheugen, 64GB opslaggeheugen, 5.5" FullHD scherm, Android 5.0 en een heerlijke batterij. <3

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 13:27

claudiadvx schreef:
ik heb de LG L Bello en ben hier erg tevreden over, word elke dag intensief gebruikt heb er best veel apps op staan onder andere spelletjes etc. is bij de Phone house 160 euro zie ik net. Maakt ook erg goede en scherpe fotos vind ik. is bij mij nog niks vastgelopen etc. heb hem sinds begin februari

Bij mij was de core in het begin ook erg snel en kon ik er vanalles opzetten. Hoe langer ik hem had, hoe slechter het werd. Maar ik zal er even naar kijken!

Quad schreef:
Poek schreef:

Voor €350 zou ik kijken naar een OnePlus One 64GB! :)
https://oneplus.net/nl

Heeft een highend processor: Snapdragon 801, 3GB werkgeheugen, 64GB opslaggeheugen, 5.5" FullHD scherm, Android 5.0 en een heerlijke batterij. <3

Ik heb nog nooit van oneplus gehoord, maar ik zal er eens naar kijken. Al is 350 wel echt het maximale, ik heb liever iets van 300.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 14:47

meganproperx schreef:
Dames, waar bestellen jullie je telefoonhoesjes?
samsung S5 is onderweg :D

Ik haal ze altijd van de markt

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 19:45

Is die OnePlus überhaupt wel te vertrouwen? Je krijgt wel erg veel voor een weinig geld, dat kan toch haast niet.

Ik ben zelf langzaamaan aan het zoeken naar een iets duurzamer telefoon - na de zoveelste Samsung die het na nog geen twee jaar krakend en piepend begint te begeven. Iphones gaan behoorlijk lang mee volgens mij, maar hoe zit dat met andere merken? Ik zou het fijn vinden om na twee jaar nog gewoon een degelijk werkende telefoon in mijn handen te hebben, dat is naast een niet al te hoge prijs mijn enige eis.

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 19:56

Nightingale schreef:
Is die OnePlus überhaupt wel te vertrouwen? Je krijgt wel erg veel voor een weinig geld, dat kan toch haast niet.

Hoezo zou je dit denken?

Enige nadeel is als er wat mis is, is dat deze terug moet naar London. Verder hebben zij ook geen marketing dus in dat op zicht zitten er natuurlijk minder kosten aan.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 21:29

Nightingale schreef:

Je kan het ook anders zien, zijn de andere toestellen eigenlijk niet veel te duur? ;)

De OnePlus One is in mijn ogen nog steeds een top toestel, ik, als een fervent telefoonverwisselaar ben buitengewoon tevreden over mijn toestel. Zeker nu ik er Android 5.0 (komt wel weer een update naar 5.1 aan) op draait en de accu zeer lang mee gaat. Voordeel van Cyanogen is de uitgebreide aanpasbaarheid en de vloeiende ervaring die het geeft en toch bijna stock Android.

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 10:49

Misschien ben ik gewoon te achterdochtig hoor. Maar met dit soort prijzen vraag ik me toch wel even af wat er mis is. Ik heb geen flauw benul wat het feitelijk kost om een telefoon te produceren, dus ik kan me alleen baseren op het beschikbare vergelijkingsmateriaal - en dat is over het algemeen een stuk duurder. Minder marketing lijkt me een goed argument, maar dat zal nooit het hele prijsverschil kunnen verklaren. De rest zou dus veroorzaakt moeten worden door ofwel de inhaligheid van bekendere fabrikanten (dat zou de meest wenselijke oorzaak zijn) ofwel gebreken bij OnePlus. Misschien is de kwaliteit op de lange termijn toch minder dan wordt gesuggereerd, misschien worden de onderdelen gemaakt onder zeer slechte en dus goedkopere arbeidsomstandigheden, ik noem maar wat. Dat laatste is overigens ook niet uit te sluiten bij andere merken, maar dat terzijde.

Begrijp me niet verkeerd, ik wil graag geloven dat het een eerlijke prijs is maar ik wil toch ook kritisch blijven. Maar als de ervaringen positief zijn is dat misschien onterecht :)

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 13:08

Ik denk dat bepaalde fabrikanten gewoon erg goed weten dat hier in europa makkelijk geld wordt uitgegeven voor een merk.

Mijn elephone was nog geen 200 euro en daar heb ik meer spec voor dan bij het grootste deel van de telefoons die hier in europa voor het dubbele worden verkocht.