En dat terwijl ik 6 jaar geleden met veel plezier ging winkelen heb ik er nu echt moeite mee om daar geld aan uit te geven. Het is niet dat het geld er niet is, ik blokkeer gewoon, heel irritant.
Vinted vind ik ook lastig want wil graag de stof voelen en passen. Stom
Ook nog van dat bio katoen.
Het gebeurt vaker wel dan niet dat ik in nette kledij op stal aankom en eerst even naar paard ga voor ik me ga omkleden. of dat ik die ene supercomfortabele jeansbroek gauw nog dagje naar stal aantrek (ik ga toch niet rijden...) voor ze de was in moet, en dan ga je zien dat ik ermee door een modderpaddock ga baggeren, ga longeren, even mijn zadelkast leeghaal en eens uitmest en er nét toevallig een lekkend flesje of zeepje uit tevoorschijn komt. Op de broek natuurlijk. En dan doet dat iets minder pijn met een goedkoper exemplaar natuurlijk.
Ik vind kleding te duur geworden, was aan het kijken voor wat leuke jurken voor op Curaçao want ben beetje aangekomen. 3 jurkjes voor 120 euro en daar zit ik over te miepen
en... goed voor het milieu
geen trekkracht,witte rook alsof er een paus gekozen was dus terugreis met paard en al langs de garage waar ze ook een beetje van schrokken hoe bagger als de auto klonk.