Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paars schreef:IMANDRA schreef:Stap 1: vloer![]()
[ [url=m/AZepXF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat goed! Maarrrr…wat zien ik…wat zit ertussen?
Jeetje meteen zo’n breuk… ik heb ook gehoord dat het dan iig over het hele raam heen moet en niet over een stukje. Dat dat veel verschil maakt.
Neelm3r9 schreef:Wij zijn inmiddels beland bij het uitkiezen van de binnendeuren. Hebben jullie gekozen voor deuren met bovenlicht of juist zonder?
Laura_ schreef:Ik zou 7000 aan meerwerk moeten betalen voor de badkamer en toilet. Dit waren de standaard tegels, maar wel uit het luxere pakket (60x60 ipv 30x30) en badkamer tot boven getegeld. Qua toilet en wastafel ook een kleine upgrade, maar nog steeds redelijk basic. Ik heb dus gekozen voor casco, omdat ik voor dezelfde "kwaliteit" qua prijs wel uit zou komen en ik daarmee ook tijd "koop". Ik denk dat ik nu voor die 7000 + wat ik terug heb gekregen, mn badkamer en toilet kan laten doen, maar dan wel met alles hoe ik het wil (qua wastafel meubel, hard graphite kranen, mooiere toilet, mooier fonteinkraantje etc.)
Neelm3r9 schreef:Wij zijn inmiddels beland bij het uitkiezen van de binnendeuren. Hebben jullie gekozen voor deuren met bovenlicht of juist zonder?