Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shiloh schreef:Ik zou niet voor een opslag box als shurgard of zo gaan waar je steeds bij in wilt kunnen. Zoals ik eerder vertelde hebben wij 9 maanden in een stacaravan gewoond. Mijn ouders hebben toen een opslag container gehad. Daar ging al ons spul in, die ging dicht, werd op een of ander terrein weggezet en toen we hem weer nodig hadden 9 maanden later ging die pas weer open. Dat was een stuk goedkoper dan een opslag box waar je steeds bij moet kunnen. Nadeel is natuurlijk wel dat je tussendoor niet even alsnog iets eruit kunt halen.
Neonlight schreef:Shiloh schreef:Ik zou niet voor een opslag box als shurgard of zo gaan waar je steeds bij in wilt kunnen. Zoals ik eerder vertelde hebben wij 9 maanden in een stacaravan gewoond. Mijn ouders hebben toen een opslag container gehad. Daar ging al ons spul in, die ging dicht, werd op een of ander terrein weggezet en toen we hem weer nodig hadden 9 maanden later ging die pas weer open. Dat was een stuk goedkoper dan een opslag box waar je steeds bij moet kunnen. Nadeel is natuurlijk wel dat je tussendoor niet even alsnog iets eruit kunt halen.
Voordeel is wel dat je spullen geconditioneerd opgeslagen staan. Als ik mijn spullen op zou slaan zoals jij hebt gedaan zou ik na een paar maanden 1000-en euro's schade hebben. Matrassen die je weg kunt gooien, (antieke) houten meubels die kromtrekken, enz.
Onze opslagbox (15 m2) kost ons inclusief verzekering 105 euro per maand. Wij hebben wel een aanbieding getackeled, en zijn vanwege die aanbieding ook 2 maanden eerder gaan huren.
Sinds alles in de opslag staat (eind januari) zijn wij er ook niet meer geweest. Het gaat ons ook niet om het erbij kunnen (meeste spullen kunnen we toch niet bij zonder uren bezig te zijn met alles wat ervoor staat uit te ruimen) maar het ging ons puur om de conditionering.
Liselot schreef:Horsii Gefeliciteerd!
In een echt roddeldorp of een dorp waar je weggepest zou worden zou ik ook niet willen wonen, maar verder hecht ik er niet zoveel waarde aan. Kan je niet wat meer rond gaan wandelen in dat dorp Tamara? Zodat je een beetje voelt wat de sfeer is en desnoods wat mensen aanspreken die er wonen?
lovemyhorse: Zoek anders een op marktplaats voor een garage oid die je kan huren, is vaak veel goedkoper dan een opslagbox
De bovenverdieping bij vriendlief lijkt echt al heel anders! Die groene kleur zorgt voor zoveel rust in zijn slaapkamerBen heel benieuwd hoe het eruit gaat zien als de rest roomwit is.
Hij heeft deze week late dienst en heeft gisterochtend op dat kleine kamertje alweer geschilderd, was een muur die niet helemaal gedekt had, maar dat is nu dus ook netjes
Zaterdag weer verder met zijn slaapkamer, zwarte muren roomwit maken; dat wordt nog watViel me nog alles mee dat die zachtgroene er in één keer onder kwam.
lovemyhorse1 schreef:Neonlight,kon jij alles kwijt in zo'n box?
Zit te twijfelen over de grootte.
En van die calculator klopt ook geen bal van.
Wat erin moet is:
2,5 zits bank
salontafel
tv kast
2 bijzettafeltjes
grote speelgoedkist maar daar kan een hoop rommel in
eettafel maar die kan uit elkaar
4 eetstoelen die uit elkaar kunnen
2 expedit kasten van 5 vakken
koel-vriescombinatie
combi-magnetron
4 2deurs linnenkasten die uit elkaar kunnen
3 bureaus die uit elkaar kunnen
2 bedden 1 persoons die uit elkaar kunnen,matrassen gaan mee naar mn ouders
2 persoons bed met matras die uit elkaar kan
2 opoe-stoelen die plat kunnen
1 draaistoel
wasmachine en droger
1 bureaustoel
werkbank
2 smalle kastjes
tuinset die uit elkaar kan
en nog een hoop bananendozen.
De spullen zoals borden,glas ed gaan naar mn schoonouders evenals de pc met printer en de planten.
Morgen een afspraak bij zo'n box.