Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
opisop_shop schreef:bij de action hebben ze nu ook wat rawfood-dingen (weet niet zeker of ik het de juiste benaming vind), voor 1,99 een (klein) bakje met bijvoorbeeld chiazaden (???) en voor 69cent lijnzaad.
Geen idee of er hier iemand is die dat soort dingen gebruikt, allerlei dingen voor door salades enzo en ook quinoia of hoe heet dat spul
Liedje schreef:opisop_shop schreef:bij de action hebben ze nu ook wat rawfood-dingen (weet niet zeker of ik het de juiste benaming vind), voor 1,99 een (klein) bakje met bijvoorbeeld chiazaden (???) en voor 69cent lijnzaad.
Geen idee of er hier iemand is die dat soort dingen gebruikt, allerlei dingen voor door salades enzo en ook quinoia of hoe heet dat spul
Lijnzaad ook ja? Wel gebroken lijnzaad? En weet je hoeveel er in een portie zit?
Destino schreef:Het was een bakje van 125 gram, maar geen idee of het gebroken was, was volgens mij €0,99.
Van zonnatura heb je een zakje -redelijk groot- gebroken lijnzaad voor iets van €1,89/€2,-(volgens mij).
Edit; het is 400 gram en bij de AH te koop voor €1,84.
DebGizmo schreef:Hoe maken jullie je smooties? En welk fruit (seizoensfruit, dus goedkoper) en evt groente kan daar het beste voor gebruikt worden?