Mijn oog is gevallen op de iPhone 5c of 5(s), maar die zijn ver buiten budget. 5c zou eventueel nog kunnen, maar dan moet ik nog tot net na de zomervakantie met deze samsung door & vanaf nu al mijn geld aan de kant zetten en gaan werken en ook dat geld aan de kant zetten, voor een telefoon die bij de eerste de beste val naar de hemel kan zijn

Nu heeft mijn moeder een huawei y330. Een zéér budgettelefoon maar ik heb er net even mee gespeeld en op zich valt hij mij niet tegen. Zeker niet voor de prijs (60 euro heb ik op internet gezien). Alleen:
- de camera is een stuk slechter,
- geen selfie camera

- de kleuren zijn minder spectaculair
- scherm zelf ligt een stuk 'dieper' in de telefoon & de kijkhoeken zijn niet optimaal.
- geluid vind ik persoonlijk minder dan de s3, ik luister veel muziek. Ook passen de oortjes er niet in. Wel voor een deel maar niet helemaal. Dit is wel echt een twijfelpunt.. Maarja om nou veel geld extra neer te leggen zodat de oortjes 100% passen.. Ik weet het niet hoor

Nu denk ik dat ik daar prima aan kan wennen, zeker omdat de huawei een stuk sneller is dan mijn s3. Mijn moeder heeft er dan ook eigenlijk niet op staan dus dat is niet zo gek.
Wat vinden jullie, zou ik er heel erg op achteruit gaan als ik van een s3 naar een huawei y330 overstap?
Mocht iemand een suggestie voor een andere telefoon hebben, laat het me weten

edit: het werkgeheugen van de huawei is zeer klein, ik ben bang dat ik hier wel problemen mee ga krijgen.. Maar op de huawei staan niet veel apps vanuit je telefoon zelf en bij s3 wel..