Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Toch denk ik ook dat donkergroen heel mooi is. Het behang springt er dan nog meer uit en dat past heel mooi bij die open plek in het bos. De kamer lijkt er groot en licht genoeg voor.

oji schreef:[ [url=m/yFnXkk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb op mijn slaapkamer de kleur Autumn Gold van Flexa. Ik vond het heel spannend want is een kleur totaal buiten mijn comfort zone, maar ik vind het zooooo mooi geworden. Heel warm en als de zon schijnt (waar is die zon????) wordt het helemaal heel bijzonder. Echt heel blij mee!
En ja...de lijstjes daar moeten nog foto's in. Maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad.
). Heb die dus nu verkocht. Wat nu te doen met deze muur…ik dacht aan een laag dressoir en/of mss rechts (en links?) van de panelen een smalle hoge kast. En dan een schilderij of wat foto’s mss…ik weet het gewoon niet. 
)

De keuken heeft een eiken bar en het bureautje achter de kast verstopt is van hetzelfde. Dus ik zou eventueel eenzelfde materiaal laag dressoir kunnen neerzetten met idd daarboven een fotogallery.
.
Flying_Angel schreef:Wat hebben jullie aan de muur? Wij hebben twee lijsten opgehangen, m’n vriend neigt naar twee grote foto’s, geeft wel persoonlijkheid, maar vind ik dan weer onrustig.
[ [url=m/5IOAma.jpg]Afbeelding[/url] ]