Lees al een tijdje met jullie mee! Wij zijn sinds 2 weken pas concreet op zoek naar ons eerste koophuis, maar we hebben nu een bod gedaan en we zullen over een aantal dagen een reactie ontvangen. Misschien omdat het de eerste keer is (en we verliefd zijn op het huis), maar ik weet écht niet wat ik de komende dagen met mezelf aan moet. Ik wil niet te hard teleurgesteld worden, dus ik speel het slecht-nieuws-scenario alvast constant af in m'n hoofd, maar tussendoor droom ik alweer helemaal over hoe we het kunnen inrichten enzo.. Kansloos!
Hebben jullie nog tips hoe ik mezelf kan afleiden? Haha.Charlotte446, prachtige plek, heel toevallig want het viel me ook bewust op toen ik er afgelopen zomer af en toe langs reed!
Gefeliciteerd! Jammer dat de taxatie zoveel lager is uitgevallen.

Ik neem aan dat jij in Den Haag zoekt, hoe is het daar? Ik zie daar wel meer aanbod voorbij komen, maar kan me natuurlijk voorstellen dat je ook veel meer zoekers hebt daar. 

We wilden ook wel echt een huis op de 'groei', we zijn nu nog jong, maar willen wel kunnen uitbreiden als het zover komt