Charlotte446, prachtige plek, heel toevallig want het viel me ook bewust op toen ik er afgelopen zomer af en toe langs reed!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Caaroo schreef:Haha Marjolein, dat biedt nog enige troost als volgende afwijzingen minder erg zouden worden! Ik probeer me in de tussentijd maar zoveel mogelijk op andere dingen te focussen. Voor ons huidige bod hebben we goed ons huiswerk gedaan... nu maar hopen dat het net zo aantrekkelijk blijkt als we zelf vinden![]()
Narya, dankjewel! We zoeken iets rondom Leiden ja, al vind ik het een lastige regio met weinig aanbod. In Leiden zouden we leuk vinden, maar met ons budget en woonwensen is dat op dit moment niet realistisch. Iets dorpser/landelijker zouden wij sowieso wel fijn vinden!Ik neem aan dat jij in Den Haag zoekt, hoe is het daar? Ik zie daar wel meer aanbod voorbij komen, maar kan me natuurlijk voorstellen dat je ook veel meer zoekers hebt daar.
Caaroo schreef:Narya, dankjewel! We zoeken iets rondom Leiden ja, al vind ik het een lastige regio met weinig aanbod. In Leiden zouden we leuk vinden, maar met ons budget en woonwensen is dat op dit moment niet realistisch. Iets dorpser/landelijker zouden wij sowieso wel fijn vinden!Ik neem aan dat jij in Den Haag zoekt, hoe is het daar? Ik zie daar wel meer aanbod voorbij komen, maar kan me natuurlijk voorstellen dat je ook veel meer zoekers hebt daar.
Caaroo schreef:Ja, er waren 4 bieders en we hebben ons bod verhoogd naar wat we echt maximaal ervoor hadden willen geven. Helaas had iemand er toch nog 5k meer voor over dan wij.![]()
Our search continues...