En anders komt hij hier tegen de muur te staan waar nu de computers staan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirim schreef:Citaat:'Neppe' vloerverwarming aanleggen helpt een hoop. Extra pomp er op en een begrenzer op 35 of 40 graden.
Heb je geen lawaai ervan.
Ik heb twee kamers met vloerverwarming en je hoort helemaal niks. Mijn ouders hebben dit in het hele huis en daar hoor je ook niks van.
Wat bedoel je met een neppe vloerverwarming aanleggen?
De pomp zit bij ons in de kamer en het is inderdaad een takke-herrie![]()
We zouden er graag vanaf willen.
Janine1990 schreef:'Neppe' vloerverwarming aanleggen helpt een hoop. Extra pomp er op en een begrenzer op 35 of 40 graden.
Heb je geen lawaai ervan.
Ik heb twee kamers met vloerverwarming en je hoort helemaal niks. Mijn ouders hebben dit in het hele huis en daar hoor je ook niks van.
Janine1990 schreef:Dan zou ik het echt heel licht houden en daar de rest mee doen... Maar wel absoluut lichter dan je voorbeelden![]()
Wat je ook kan doen is een los vlak schilderen voor de kast...
Ik ben even voor je aan het zoeken, mijn zusje heeft dit en het idee is echt heel tof.
_San87_ schreef:Janine1990 schreef:Dan zou ik het echt heel licht houden en daar de rest mee doen... Maar wel absoluut lichter dan je voorbeelden![]()
Wat je ook kan doen is een los vlak schilderen voor de kast...
Ik ben even voor je aan het zoeken, mijn zusje heeft dit en het idee is echt heel tof.
Dat is ook leuk idd.
Persoonlijk heb ik een hekel aan lichte meubelen voor een lichte muur, dus zou een lichte kleur voor mij geen optie zijn.