Mooie plantjes IsaCalixa! Mooi ook die tradescentia

Tessyke leuke verrassingen zijn dat! Die knol is ook gaaf, heb die ook nog nooit eerder gezien.
Ik heb twee scindapsussen gekocht bij het tuincentrum... En nog altijd geen hygrometer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ontherun schreef:Ligt eraan San, wil je dat blad houden of wil je hem zo stekken? Sansevieria is leuk!
Mooie plantjes IsaCalixa! Mooi ook die tradescentia![]()
Tessyke leuke verrassingen zijn dat! Die knol is ook gaaf, heb die ook nog nooit eerder gezien.
Ik heb twee scindapsussen gekocht bij het tuincentrum... En nog altijd geen hygrometerMonster heef nog altijd geen 'echte' pot, stippel heeft nog geen nieuwe pot... Kan maar niks vinden.
_San87_ schreef:ontherun schreef:Ligt eraan San, wil je dat blad houden of wil je hem zo stekken? Sansevieria is leuk!
Mooie plantjes IsaCalixa! Mooi ook die tradescentia![]()
Ik heb twee scindapsussen gekocht bij het tuincentrum... En nog altijd geen hygrometerMonster heef nog altijd geen 'echte' pot, stippel heeft nog geen nieuwe pot... Kan maar niks vinden.
Nou, ik neem aan dat de ficus na het stekken doorgroeit. Maar ik vraag me af of ik moet wachten tot het mini nieuwe blaadje groter is geworden, of dat dat niet uitmaakt.
ontherun schreef:_San87_ schreef:
Nou, ik neem aan dat de ficus na het stekken doorgroeit. Maar ik vraag me af of ik moet wachten tot het mini nieuwe blaadje groter is geworden, of dat dat niet uitmaakt.
Ja ik zou het ook lastig vinden hoor. Moest vandaag aan je denken bij het tuincentrum, stond een hele grote sansevieria whale Fin. Maar echt een grote
IsaCalixa schreef:Ah wat leuk, allemaal nieuwe plantenIk zou ook zo graag nog wel 5 nieuwe ofzo willen kopen maar mijn kamer staat al vol
Die string of hearts is zo leuk! Ik zou die nog ruilen met voor een stekje van mijn tradescantia. Maar iedereen wil stekjes van de tradescantiaHij wordt helemaal leeg geplukt.
[ [url=m/OxkU6T.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van deze staan inmiddels al 2 grote uitgegroeide stekjes bij vrienden
[ [url=m/8I6yWr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn peperomia raindrop moederplant
En de baby's daarvan:
[ [url=m/CYC79A.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog enkele van mijn andere planten:
[ [url=m/stPnOH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8gxGNJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn pannenkoek vind ik niet zo mooi eigenlijkmisschien omdat er 2 stekjes in zitten
[ [url=m/F5qq4K.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oKD0gj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ipa0HC.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de kamille zaadjes:
[ [url=m/y0Yb0m.jpg]Afbeelding[/url] ]
tessyke schreef:Bedankt allemaal
Wow IsaCalixa, als je die tradescantia wil weggooien kom ik aan je vuilbak staan
Ik liep uit het tuincentrum en er lag een stekje van de rode op de parking dus die staat hier ook al op water![]()
Vandaag druk plantjes verzet, gesnoeid, gestekt en heringericht.
Morgenvroeg eerst in de tuin werken want het is echt te warm overdag
Badeendje schreef:Ohh heel erg mooi Quir! Zo’n plant lijkt me heel moeilijk in leven te houden, of valt dat wel mee?