FUN-da!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 17:31

litilaura schreef:
Ik lees al heel lang mee en heb ook wel eens gereageerd, maar heb nu zelf iets te melden. We hebben aankomende vrijdag een bezichtiging bij dit huis. (locatie is voor ons top voorkeursschool van onze dochter ligt op 650 meter, winkelcentrum speeltuin en kinderboerderij op loopafstand) bij kopen voor de vraagprijs is er het budget om het cosmetisch op te knappen maar geen grote verbouwingen. Ben benieuwd wat jullie er van vinden? (ik vind het huidige interieur echt spuuglelijk en oubollig trouwens)

[link]

Hoe kom je bij oubollig? Ik vind het keurig ingericht. Op zich net huis alleen de tuin is echt 10 x niks. En ik houd zelf niet van plat dak, dat wordt zo warm in de zomer.
Laatst bijgewerkt door khirshanta op 29-05-19 00:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link verwijderd

Ghostattack

Daar hoeft niet veel aan te gebeuren toch? Zou hooguit de keuken vervangen, maar de rest ziet er prima uit. Hier en daar wat verf en dan ben je al een heel eind :j

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Ik vind het ook wel mee vallen, nette prijs ook.

Plat dak vind ik ook niet fijn, is erg snel heel warm.

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 17:33

Ik ben wel van plan andere vloeren, alles verven/behangen, andere tegels op de achterwand van de keuken en nieuwe frontjes op de keuken (want keuken zelf is redelijk nieuw), trap renovatie, tuin aanpakken.

Maar badkamer en wc zijn heel standaard maar netjes zou het zelf niet gekozen hebben, maar is prima en recent dus kan zo blijven

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 17:36

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 17:37

Tuin ? Die betonnen jungle :+ , maar ansich leuk huisje

Cayenne erg tof ,maar wat met hoog water?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 17:52

Cayenne schreef:
Op zich best een schattig huisje, maar van zoveel water zou ik wel zenuwachtig worden: https://www.funda.nl/koop/woerdense-ver ... sekade-11/

Is alleen leuk als je van varen of schaatsen houdt. Huisje zelf stelt niet zoveel voor.
Ik vind er niks aan, zowel het huis niet als de plek niet.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 17:58

Cayenne schreef:
Tja, locatie, maar 150.000 euro voor maar 19 vierkante meter wonen :wow:
Ach, je wordt dan wel fanatiek qua opruimen :D
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/app ... cht-161-i/

Mijn allereerste kamer (in Hengelo of all places) was 3 bij 4 en dan hadden we een gemeenschappelijke keuken en badkamer. De huizenmarkt is écht gestoord in Amsterdam.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 17:58

Shadow0

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 18:39

@litilaura, als daar bij de bezichting geen gekke dingen uitkomen, lijkt het me echt een prima huis om in te wonen! En heerlijk rustig als je wel de dingen aan kunt pakken die je wilt aanpakken, maar er niets is dat echt per se moet om het leefbaar te krijgen. De zoldertrap een likje verf en de buizen en de latjes in een van die slaapkamers wellicht, maar verder is het gewoon in orde.
Succes met de bezichtiging!

Woerdense Verlaat is wel heel erg in de wijdse veenlanden zeg! Wel bijzonder, maar ik zou me geloof ik een beetje eenzaam gaan voelen. (En zoveel harde materialen. Dat voelt toch niet als thuiskomen?)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 19:01

En toch denk ik dat het huis in Amsterdam geen slechte investering zou zijn. Als je ziet wat de huurprijzen zijn in Amsterdam kun je er goed aan verdienen als je het mag verhuren.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 19:21

litilaura, geen idee wat daar normale prijzen zijn, maar ik vind het echt heel goedkoop voor een dergelijke woning. Daar vind je hier nog geen appartement voor.

Wij gaan dit ook verkopen en het boeit me echt niet wat kopers van onze smaak en inrichting vinden. Je koopt een huis en een plek. Het eigen maken, moet je zelf doen. Ik zou nooit voor een minder huis of slechtere plek gaan vanwege de inrichting van de verkopers. Zeker voor dat geld, kun je echt amper eisen hebben.

Cayenne, tja.......Zit een klein stukje grond bij of zal het water zijn?? Ik vind het echt te duur voor zoiets, maar zal wel normaal zijn dan.

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 19:24

Blue_Eyes schreef:
Cayenne schreef:
Op zich best een schattig huisje, maar van zoveel water zou ik wel zenuwachtig worden: https://www.funda.nl/koop/woerdense-ver ... sekade-11/

Ik zit ook naar het bedrag te kijken van :wow: :oo €450.000 voor dat kleine hokkie?

En dan de slaapkamers in de kelder, niks geisoleerd in de woonkamer, voor zo weinig ruimte, en hoe ga je dat verzekerd krijgen met al dat water?
Nee, voor dat geld is er wel wat anders te vinden lijkt me.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 20:31

Cayenne schreef:

Ik zou daarook zenuwachtig worden,kan je volgens mij ook geen paard houden dat zakt weg in een moeras of zo.Het huis lijkt me ook erg donker.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 20:37

Schattig huisje maar erg klein , erg duur en ook al vochtplekken/ lekkage op de gang en 1 van de slaapkamers. Wel leuk dat er nog een bedstede ( is dat toch) inzit
Ik zou al dat water ook doodeng vinden

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 20:47

Voor degene die dit heel goedkoop vinden deze wijk is voor Deventer begrippen heel goedkoop, deze woningen zijn ooit (jaren 70)gebouwd als sociale huur en was een aso buurt, maar ondertussen zijn het bijna allemaal koopwoningen en wonen er vooral starters en ouderen. Maar nergens in deventer krijg je zoveel m2 voor zo weinig geld. Een huis met tuin groter dan een postzegel is hier vrij zeldzaam onder de 2 ton. En ookal zie je het niet door alle rommel het is best een grote tuin.

Na een huizenjacht van meer dan een jaar en hoop ik echt dat dit huis wel een succesverhaal wordt.

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 20:50

die in de woerdense verlaat is wel echt helemaal fantastisch..... ik zou er zo intrekken. Maar volgens mij vriezen wel je t....n eraf in de winter, want dat is gewoon een enkel dakje. Geen enkele isolatie. maar die locatie.... prachtig. :) (en wel veuls te duur).

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 21:44

lieflampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 21:47

Cayenne schreef:
Tja, locatie, maar 150.000 euro voor maar 19 vierkante meter wonen :wow:
Ach, je wordt dan wel fanatiek qua opruimen :D
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/app ... cht-161-i/

:oo :wow: Ik vind het wel knap dat ze nog 13 foto’s en 4 plattegronden hebben kunnen vullen met die inloopkast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 08:50

Morpheus81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 09:51

Ik heb zelf in Woerdense Verlaat gewoond. Prachtige omgeving midden in het Groene Hart. Het ligt dichtbij plaatsen zoals Alphen aan den Rijn, Mijdrecht en je bent ook zo in Leiden, Amsterdam en Utrecht. Landelijk en vrij wonen, maar toch dichtbij de Randstad. Daarom is het ook zo duur.

Het is wel allemaal veen, dus voor paarden houden inderdaad minder geschikt. In de zomer gaat het wel prima (ook geen dazen daar), maar in de winter kun je de paarden echt niet op de wei houden.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 11:48

Ja te veel water enzo in de omgeving vind ik ook altijd een beetje... tja.
Heb natuurlijk via de kliniek van de uni ook wel echt in dat soort dorpjes gereden voor patiënten daar (ja er zijn wel mensen die er wél paarden houden) en zonder uitzondering modder, overal. Ik vind 't niks, maar die paarden waren er niet minder happy om hoor. :=

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 11:49

Rebecca schreef:
Verrassend ruim , had van mij wel minder 'modern' gemogen
https://www.funda.nl/koop/lemmer/huis-4 ... estreek-6/

Kluswoning :=
https://www.funda.nl/koop/raard/huis-40 ... spriens-9/

Mooi monumentaal pand , moet wat moderner maar tof https://www.funda.nl/koop/oldebroek/hui ... igraaf-29/

Oeh, die in Lemmer vind ik gewoon zonde!

Deze is best leuk, zit ook flink grond bij.
https://www.funda.nl/koop/almen/huis-40 ... erallee-6/

Paardenpand met stallen in de kas. Zou dat in de zomer niet bloedheet worden?
Wel mooie grote boxen!
https://www.funda.nl/koop/lelystad/huis ... onsweg-27/

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 11:56

Ooooh nee dat gaat echt heel heet worden inderdaad, dat gaan ze zelfs 's nachts niet grappig vinden. :=
En ik ook niet. _O-
Wel echt mooie boxen erin gezet inderdaad.

Dat pand in Almen is dan wel weer echt heel erg gaaf maar zou nog een hoop werk aan zitten denk ik! Al die tegels eruit, stallen erin. ;)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 13:24