Ben ook benieuwd wat jullie met de vloer gaan doen, ik vind hem namelijk afschuwelijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alles blijf in principe zoals het is, met uitzondering van de muren dan eventueel. De keuken zal ook zo blijven idd. Er zit een bijkeuken achter, die had ik er persoonlijk heel graag bij getrokken, maar dat muurtje blijkt een draagmuur te zijn
Dus dat stellen we voorlopig nog even uit.
(samen met het bad, de tuin en de zolder)

)

Toen wij toendertijd onze meubels kochten had ik daar totaal niet aan gedacht. Maar als je dan later keek dat je voor de prijs waarvoor wij alleen de spiegel boven ons dressoir hadden, de complete set voor die prijs op MP kon kopen
Voor meubels zou ik daar totaal geen moeite mee hebben. Een bank zou ik daar zelf niet kopen.
Het is een kamertje van 3 bij 4 met aan de ene kant een deur en aan de andere kant een raam. Ik heb al wat gekeken en tot nu toe heeft deze site de beste papieren.
Wij hebben het ook gedaan, alleen het kamertje is iets kleiner en geen raam.
) te doen. Het ziet er stukken netter uit en makkelijk te pakken! (heb je in verschillende maten. Heb van die grote voor bovenop de kasten voor wisseling winter/zomer goed en kleintjes voor bijvoorbeeld riemen e.d.)
Stofje heb ik er met speciale lijm opgeplakt. En touwtje gewoon erom heen geknoopt!
en aangezien ik er alleen ga wonen (met poezels, dat wel) mag ik hem helemaal naar eigen idee inrichten!
) en met dienblad hem als tafel gebruiken!