Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marieke1495 schreef:Misschien dan wel geen meubel, maar ik heb mijn keuken gepimpd. Ik heb hem geverfd met de flexa keukenkastjesverf. Het houdt tot nu toe heel goed, is primer en verf in 1, dus misschien kan dat ook op meubels?
[ [url=m/2WPEia.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarliesV schreef:Daarom vraag ik het ook aan degene die de foto post, welk materiaal het is.
Jij maakt daar van beukenkleur, maar dat is mijn vraag niet...
Ik vind het interessant om te weten waar die verf goed op pakt. Ik verwacht dat degene die dit post, mij dat vast kan vertellen welk materiaal de keuken is.
Luxorvalkje schreef:Marieke1495 schreef:Misschien dan wel geen meubel, maar ik heb mijn keuken gepimpd. Ik heb hem geverfd met de flexa keukenkastjesverf. Het houdt tot nu toe heel goed, is primer en verf in 1, dus misschien kan dat ook op meubels?
[ [url=m/2WPEia.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat gaaf!
Ik zou dat ook willen, maar weet niet of dat op mijn kastjes kan.
Is een starterswoning. Kan me niet voorstellen dat de vorige bewoners (of die daarvoor) veel geld hebben uitgegeven.
DubbelFun schreef:Staalborstel geeft veel te grove groeven, zou ik niet doen.
Als je al de sluitingen etc er af haalt en daarna de kast goed afneemt met St.Marc. Zou ik hem daarna in een laagje Schellac zetten. Dat is een prima basis voor alle verf en goed tegen 'bloeden'.