Als ik een aantal goede toestellen weet, dan is het makkelijker om deze per provider te vergelijken en te kijken hoeduur het maandbedrag is. Daarvoor is studentmobiel wel handig

Alleen ben ik dus nog helemaal blanco in mijn toestelkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Droomster schreef:Is er een website die goed aangeeft welke toestellen op dit moment het best zijn? Ik mag mijn abonnement al verlengen (loopt over ongeveer 2 maanden af). Maar mijn toestel van nu geeft toch echt bijna de geest, twee keer opladen op een dag is normaal tegenwoordig... Om gek van te worden![]()
Mijn enige eis is een telefoon die qua batterijduur hopelijk wel de volle 2 jaar van een abbo op een fatsoenlijke manier meegaat. Verder ben ik niet erg merkgebonden, op dit moment heb ik een Sony Xperia V.
Het liefst niet een al te groot toestel. Maar dit is tegenwoordig geloof ik bijna niet meer te doen, of je gaat qua kwaliteit ineens hele segmenten naar beneden. Ik denk toch wel dat ik liever kies voor kwaliteit dan voor de grootte![]()
Wat betreft het abonnement zelf, red ik het op dit moment redelijk goed met 1000GB en 150min/sms. Maar als ik meer kan krijgen voor minder geld, dan is dat altijd mooi meegenomen.
Qua maandbedrag wil ik rond de 25 euro zitten. Bijbetalen voor het toestel is geen probleem, dat doe ik liever dan hoge maandlasten.![]()
Iemand tips voor een website? Of eventueel telefoons? Ik zie door de bomen het bos niet meer op dit moment, met het vele aanbod dat er is.
Marie111 schreef:magootie schreef:Ik heb de Z3 Compact en is nog in nieuwstaat! Een paar keer laten vallen maar geen kras te bekennen!
Vind hem erg fijn in gebruik, ook veel fijner dan de Iphone die ik in mijn omgeving regelmatig in handen heb(zowel de 5S al de 6)
Heb er toch maar een gekocht. Heb nog een paar vraagjes. Heb je er ook een screenprotector op en ook op de achterkant of heb je een hoesje? En hoe laad jij de telefoon op. Met bijgeleverde lader of met zo'n speciale magnetische? Ik ben namelijk bang dat het klepje van de usb-aansluiting anders gauw "lam" wordt of valt dat wel mee?
meganproperx schreef:Zijn er hier mensen met ervaring met de samsung galaxy S5 en de HTC one M7?
Ik wil graag een goede camera erop. maar bij de samsung staat 16 MP en de HTC 4 ultrapixel.
Is dat te vergelijken met elkaar?
hidsiiiggg schreef:ik heb tot nu toe Android gehad... daar ben ik tevreden over maar ik sta ook wel open voor iOS:p Inderdaad... de kwaliteit ligt dicht bij elkaar.. dat zorgt ervoor dat ik niet goed kan kiezen:P ik wil een telefoon met een goede camera, maar dat hebben ze beide :p verder een beetje snel, facebook, mail etc ... Ik gebruik mn telefoon de hele dag door....
ik heb filmpjes gekeken en reviews gelezen maar nog steeds neig ik niet naar 1 kant![]()
grootte maakt voor mij niet uit want ik heb mn telefoon nooit in mn broekzak