Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Dus als je zegt dat het leven niet betaalbaar meer is, maar je wel elk dubbeltje opzij legt, elke fles inlevert bij de supermarkt zou je geen vuurwerk meer af mogen steken?
Het boeit mij totaal niet hoe iemand aan zijn geld is gekomen voor het vuurwerk.
Gewoon even voor een uurtje de oliebol vergeten in Nederland.
Dan mogen mensen die paarden hebben hier op bokt ook niet meer klagen. Want ja, ze hebben paarden.
Suzanne F. schreef:Zolang je je nog luxe kan veroorloven dus vuurwerk, roken, paarden, uit eten etc ben je eigenlijk nog heel gezegend. Klagen doen mensen altijd, zelfs als ze veel geld hebben. Maar echte armoede kennen wij (gelukkig) niet.
purny schreef:Het boeit mij echt niet dat mensen klagen en voor zoveel de lucht in steken. Wie weet hebben die mensen het hele jaar droog brood gegeten en hebben ze elk dubbeltje opzij gelegd om vuurwerk te kopen.
Net alsof je als uit is gekomen dat je vuurwerk hebt gekocht je dan niet mag klagen, kom op zeg.
Hier weer een andere streek van Essent. Heeft de tarieven voor gas en electra verhoogd bij mij zonder mij hiervan op de hoogte te stellen binnen de 30 dagen. Ik meen te herinneren dat dit niet is toegestaan?
En mijn advies is naar beneden gegaan, van de 130 naar 95. Dat is dan weer wel positief maar of dat met het prijsplafond? Geen idee
robert45 schreef:purny schreef:Het boeit mij echt niet dat mensen klagen en voor zoveel de lucht in steken. Wie weet hebben die mensen het hele jaar droog brood gegeten en hebben ze elk dubbeltje opzij gelegd om vuurwerk te kopen.
Net alsof je als uit is gekomen dat je vuurwerk hebt gekocht je dan niet mag klagen, kom op zeg.
Hier weer een andere streek van Essent. Heeft de tarieven voor gas en electra verhoogd bij mij zonder mij hiervan op de hoogte te stellen binnen de 30 dagen. Ik meen te herinneren dat dit niet is toegestaan?
En mijn advies is naar beneden gegaan, van de 130 naar 95. Dat is dan weer wel positief maar of dat met het prijsplafond? Geen idee
Is geen streek van Essent.
De energiebelasting is omhoog per m2 en kWh. De btw is terug naar 21 procent. De netbeheerkosten zijn omhoog.
Dat zijn vaste verhogingen die voor iedereen gelden.
verootjoo schreef:Elin_ schreef:Ik heb anwb, maar de dagprijzen van gas staan er niet op :/
Je krijgt ook elke dag een andere prijs, dus per dag kan je zien wat de prijs van die dag is.
Je kan niet vooruit kijken wat de prijzen zijn.