Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Ik koop liever een al grote plant. Of het moet in de tc niet te krijgen zijn, zoals de kalanchoe pink butterfly. Versturen doe ik ook niet meer. Teveel gedoe
Chanen schreef:Je kon er toch maar één per persoon bestellen? Of zouden ze niet bijhouden wie weer een aantal weken geleden al eens een besteld heeft?
Ik weet wel dat ik het hier voorlopig maar bij laat. Of ik moet groter gaan wonen.
_Tara_ schreef:Volgens mij is 't geen Fittonia maar een Hypoëstes. Ik had er twee in mijn groene kneusjes box.
Eelmo schreef:Hypoëstes doet het goed in een terra, dus als je een wekpot oid over hebt kun je hem daar in zetten![]()
En je schijnt ze regelmatig terug te moeten knippen zodat ze mooi vol/rond blijven.
_San87_ schreef:Wat een mooie plantjes. Je Tradescantia gaat lekker, dus! Die van mij zie ik ook groeien, echt bizar haha.
IsaCalixa schreef:_San87_ schreef:Wat een mooie plantjes. Je Tradescantia gaat lekker, dus! Die van mij zie ik ook groeien, echt bizar haha.
Dankje
Ja, ik heb zelfs in vol vertrouwen een stekje gegeven aan een vriendin die altijd planten dood liet gaann daar leeft ie ook nog steeds!
Als je hem afknipt groeit ie ook steeds verder. Alleen ik denk dat ik deze plant misschien nog 1 of 2 keer ga stekken en dan deze weg doe. Want bovenin is ie wel helemaal dood en de overige (oude) bladeren worden heel vaal..