Heeft iemand toevallig nog een cherrytomaat te ruil tegen peterselie? Die zoek ik namelijk nog en zat geen enkele keer bij de tuintjes als ik boodschapen deed.
Hebben jullie ook verstekelingen meegekregen? Ik heb nu al 1 radijs uit mijn rode biet moestuintje en nu begint er uit mijn broccoli ook een rode biet plantje te groeien. Ik heb deze niet tegelijk geplant, dus het kan ook niet zijn dat er nog een zaadje van het ene moestuintje via mijn vinger is overgebracht naar de andere
Zijn er hier bokkers met verstand van aardbeien? Ik heb laatst 3 aardbeiplanten gekocht, 2x Pineberry en 1x Bubbleberry. Ze hangen nu alleen heel zielig slap, ik heb ze vanmiddag een flinke plens water gegeven. Daar lijken ze wel weer een beetje van op te knappen.
Mijn gezaaide aardbei van vorig jaar vond het in een potje staan niet leuk. Met heel veel gedoe de plant die ik binnen had staan een half jaar in leven gehouden, maar die is nooit gaan bloeien en bleef een beetje triest. Die ik buiten in volle grond had staan ging echter als een speer.
Mochten ze niet in de tuin kunnen zou ik ze in ieder geval koeler neerzetten en niet boven de radiator.