Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mag ik me hier ook melden?
Hele sociale leven bevindt zich hier, m'n lief werkt hier, ik werk in Kaatsheuvel dus is Milheeze helemaal een eind uit de slinger. En ik heb niet zo de behoefte om meer dan een half uur enkele reis in de auto te zitten voor m'n werk dus wees gerust
Dan wil ik wel een pb
wij zijn vanmorgen even langs gereden bij het huis dat net te koop gekomen is. Valt af, van de grond blijft veel te weinig over. Het is 6500m2, maar een heel groot deel wordt ingenomen door een kikkerpoel. Die poel is veel groter dan ik aan de hand van de foto's gedacht had. Komt bij dat mijn vriend niet zo gecharmeerd is van de ligging i.v.m. zijn werk. Verder vond ik het wel een mooie plek en een leuke buurt.
Wat zoeken wij, een huis met grond. wil later mijn paarden aan hui hebben staan die nu bij mijn ouders staan. Wil er 2 van mij zelf hebben en mijn partner heeft vorig jr een pony van mij gekregen en die wil zij graag ook aan huis hebben. Zij wil graag wat geitjes/kleinvee.
.
staat goed in de fundering, netjes verbouwd en mogelijkheid tot meer bouwen. (zijn 2 slaapkamers boven erg klein en geen verwarming aldaar, wel goede isolatie, maar hij verteld dat het niet meer waard is dan 180.000. Nu willen we hier wel een bod op doen, het is een plaats wat ons beide trekt, het huis heeft mogelijkheden tot later uitbouwen. Mja om zo'n bod van meer dan 70.000 minder te doen vinden wij best spannend. Dus ons aankoop makelaar gaat er maandag achter aan bellen en we hebben vanmiddag nog contact met haar.

. Eerst mijn eigen merrie en de shet vd winter.