babykamer nog zonder meubels, die komen volgende week

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, heb weer wat geschoven in de woonkamer ziet er al beter uit met wat ik heb. Nu de muren nog! , en het deurtje leunt idd op de lamp die valt anders om (zat ooit beton maar dat heeft mijn vader gesloopt
) en ja de kwaliteit is om te huilen :

De plinten moet ik nog halen
(voor de vloer)
Moeten nog wat kleine dingetjes gebeuren. Deurtjes moeten nog in de expedit kast. En ik wil de witte drona bakken nog wat opfleuren. Nog wat fotolijstjes ophangen, en de spiegel nog op de deur!

, wil nog wel 2 mandjes op een plank bij de tafel aan de muur. Maar dan zit ik met mijn klok , en boven de bank wil ik nog een stel canvassen en dan is het snel druk , dan moet ik aan de andere kant ook nog wat hebben anders is het 1 kant heel vol en de andere kant mega saai.
We zijn meteen maar begonnen met de slaapkamer en ik had het helemaal in mijn hoofd hoe ik het wilde.... één lange muur en één korte muur krijtverf en de andere twee muren behang... kleurtjes uitgezocht... kom ik daar met de staaltjes, vind ik het helemaal niet mooi staan
Dus weer terug naar het begin en opnieuw opzoek naar leuke ideetjes. We hebben een donkerbruin boxspringbed, witte nostalgische nachtkastjes en er komt een witte boeren kledingkast. De kozijnen worden zandkleurig en een kleurtje met een tintje lichter (ze zijn nu geel met grijs, brrrr). Vloerbedekking hebben we er al uitgejast en daar komt laminaat (een beetje grof donker eikenachtig, ben de naam kwijt van de kleur). Heeft iemand een idee
Heeft er hier iemand toevallig ook krijtverf in de slaapkamer en kun je foto's plaatsen? Ik duik zo weer op google op zoek naar inspiratie

mag ik me hier ook (weer) melden?