Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lovey_ou schreef:Iemand die ervaring heeft met een imac waarvan de muis regelmatig verdwijnt?En dat ligt niet aan de verbinding of iets. Als ik over knoppen heen ga of rechtermuis knop dan gebeurt er wel wat maar mijn muis is soms gewoon echt weg.. Heel vervelend dus hoop dat iemand een oplossing weet
Joanieke schreef:Al een 'harde reset' geprobeerd? (Allebei de knoppen ingedrukt houden tot het scherm zwart wordt en pas los laten als het apple teken verschijnt)
Gelukkig doet hij het nog wel, anders was misschien de hele camera kapot.. (Dit was het geval bij de iphone 5 van mijn moeder toen ze hem liet vallen)
Edit: Het is niet echt een harde reset, maar hij slaat alles even goed af (ofso) en reset het benodigde, je houdt verder wel alles..
lovey_ou schreef:Nee ik ben dan niet de verbinding kwijt! Ik zie alleen geen pijltje van je muis zeg maar. Als je dan klikt op een link (wat je eigenlijk niet kan weten want je ziet het pijltje niet) opent ie dus wel gewoon de pagina
angrywolf schreef:Heb jullie hulp nodig![]()
Heb een ipad 2 en die doet sinds vanochtend raar.
Het scherm en de knoppen doen niets meer![]()
Scherm gaat wel aan maar het doet niets meer, knoppen doen het ook niet meer, kan hem dus ook niet resetten of uit doen omdat de homeknop het niet meer doet.
Kan iemand me hier mee helpen?