Rebeccaa schreef:Het duurt nog een tijdje, maar over 3 maanden wil ik graag een nieuwe telefoon kopen (). Nu wil ik graag een iPhone, maar ik twijfel nog over de versie. De 5S 16GB kost nu 559 euro. Echter kost de iPhone 6 16GB 629 euro. Voor 80 euro meer heb ik dan het nieuwste model en weet ik zeker dat ik er een hele tijd mee vooruit kan- het is namelijk de bedoeling dat ik er toch wel een jaar of 3 mee ga doen. Echter, kan ik voor 629 euro ook een iPhone 5S met 32GB geheugen kopen en dat is misschien ook wel interessant..
5C heb ik ook nog aan zitten denken, maar die zijn er alleen maar met 8GB geheugen en eigenlijk vind ik die ook minder mooi. Overigens vind ik de 5S mooier dan de 6.![]()
In hoeverre heb je geheugen nodig? Ik heb nu een oude samsung die constant vol zit, maar die heeft volgens mij zelfs minder dan 8, dus ik ga er sowieso op vooruit. Muziek zal ik vooral via itunes luisteren, maar ik weet eigenlijk niet of dat veel geheugen in beslag neemt. Ik zit ook nog na te denken over de Samsung galaxy S5, maar eigenlijk wil ik gewoon een iPhone na jarenlang samsung.Ben wel benieuwd hoe anderen hierover denken.
Ik zou voor de iphone 6 gaan. Met 16gb heb jij genoeg om spelletjes en foto's op te slaan. En sowieso is het handig om af en toe je foto's te verplaatsen naar de computer:)