Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Picopico schreef:Stroom kost hier vandaag max. 3 cent per kwh. Veel wind + laag verbruik door de vakantie betekent lage tarieven. Dus dat wordt de was doen, stofzuigen en lekker lang de oven aan![]()
Wat betreft zonnepanelen: in deze tijd van het jaar schijnt de zon toch niet veel. Het lijkt me eerder dat je meer verbruikt dan je opwekt. Dan heb je meer aan een laag tarief voor de extra kwh's die je bij moet 'kopen'. Bij de ANWB kun je maandelijks opzeggen, dus als de zon in het voorjaar weer meer gaat schijnen kun je altijd nog overstappen naar een maatschappij met hogere teruglevertarieven.
Zelf heb ik hier niet mee te maken. Zonnepanelen plaatsen gaat een beetje lastig als je geen dak hebt
karrij schreef:ik pas net de nieuwe prijzen aan in de P1 app, maar dan wordt gelijk de prijs van het hele afgelopen jaar aangepast! dat is natuurlijk niet de bedoeling, of doe ik iets verkeerd??
insun schreef:Kan iemand mij even bijwerken? Van 20.00 tot nu blijft er maar vuurwerk knallen. Ik heb het even nagekeken: we knallen even 110 miljoen de lucht in? Het hele jaar bezuinigen en nu knallen we alles de lucht in.. en maar klagen dat het we zo slecht hebben… Ik snap het niet helemaal….
insun schreef:Kan iemand mij even bijwerken? Van 20.00 tot nu blijft er maar vuurwerk knallen. Ik heb het even nagekeken: we knallen even 110 miljoen de lucht in? Het hele jaar bezuinigen en nu knallen we alles de lucht in.. en maar klagen dat het we zo slecht hebben… Ik snap het niet helemaal….
Cer schreef:De mensen die klagen, en de mensen die het echt krap hebben, en de mensen die 1000€ aan vuurwerk uitgeven, zijn natuurlijk niet perse dezelfde mensen.. dat lijkt mij vrij logisch ..
Er zijn echt nog wel mensen met genoeg geld die dat in vuurwerk kunnen en willen stoppen ..