Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
flooooo schreef:Ja dat kosten ze hier zelfs en ik woon toch echt in Drenthe.
4 ton voor een vervallen villa vind ik ook niet veel trouwens. Als je 4 ton verbouwd (en daar doe je heel veel voor) heb je voor 8 ton heel veel huis en land. Ik wist het wel, dat had ik direct gekocht.
Maar goed wij hebben een gedateerde grote tweekap gekocht met een leuke tuin voor 6 ton, gaat ook zeker nog een 1.5 ton in aan verbouwing. Geeft niks want de locatie én mijn eigen keuken mogen bedenken is het helemaal waard en het voldoet zeker aan de eisen maar om een indicatie te geven.
Rosanna hahaha ja ik vond het zo mega bijzonder ook, niemand had interesse en dan alsnog een bak eisen stellen.![]()
![]()
Vond die locatie ook niet top, met de Jan Steenstraat in je achtertuin. Was wel een groot huis 200 m2 volgens mij.
Hutcherson schreef:Normaal is t niet zoon punt maar de planning is weer fantastisch. Meimaand is voor veel mensen vakantiegeld maand. Maar ik ben werkgever dus ik ben dat dan dus juist kwijt haha. Voor mij is mei een dure. En belasting nog ff te voldoen enzo. Zijn geen fijne berichten.
Citaat:Is het verkopen van een huis ook zo'n drama?