Marieke1495 schreef:Kimbers schreef:Mooie kleur Marieke! Welke kleur is dat?
Welke? De paarse?
https://www.flexa.nl/nl/kleur-informati ... re-1771705
Die inderdaad, dankje!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marieke1495 schreef:Kimbers schreef:Mooie kleur Marieke! Welke kleur is dat?
Welke? De paarse?
https://www.flexa.nl/nl/kleur-informati ... re-1771705
Eclare schreef:Altijd een stille meelezer hier maar ik moet er toch ook echt aan geloven, over 2 weken verhuis ik naar beneden naar het oude huis van mijn ouders. En zit precies met het stuk waar jullie over kletsen, die kleuren uitkiezen!
Ik wil heel graag het plafond meegaan verven in de woonkamer omdat ik het heel veel sfeer vindt geven alleen ben ik toch een beetje bang dat het straks niet mooi uitpakt. De stucadoor en schilders keken me allemaal heel vreemd aan toen ik aangaf niet voor 9010 of wit te gaan. Ga nog redelijk veilig met een zand kleur, er is al 1 hele donkere muur (waar de tv hangt) en daaraansluitend een mooi (donker behang). Zijn hier meer mensen met een 'niet wit' plafond?
In de keuken wilde ik eerst voor heel donker groenblauw zoals dit
[ [url=m/qRs7NM.png]Afbeelding[/url] ]
Alleen de keuken is al zwart (met daarboven goudkleurig behang) en de ruimte is ook best donker dus ben toch wat verder aan het zoeken. Vind tijm/salie groen ook mooi maar ben gewoon verliefd om van die hele donkere kleuren zoals donkerblauw, burgundy enz maar ben bang dat het dan niet in de ruimte past.
Veerle dec, super tof en gedurfd, zou zelf denk ik dan wel voor kozijnen in het zwart of de roze tint zijn gegaan maar vind de lijn in je plafond echt heel leuk!
Kimbers, die kleur vind ik ook zo mooi! En met dat stukje panelling!
_Lorette_ schreef:Ik twijfel hier ook al zo lang over! Het lijkt me zo gaaf om flink uit te pakken met een kleur. Omdat wij een klein huis hebben, ik een gigantische hekel heb aan plafonds verven en ik eigenlijk wel klaar ben met het verbouwen/klussen (en gewoon wil wonen!), ga ik nu toch eerst voor wit. Maar ik kijk graag mee met de projecten van anderen!
Ooit pak ik graag onze huiskamer aan. Ik ben héél erg benieuwd hoe anderen het in zouden delen. Ten minste een zithoek + eettafel voor 4. Bonus: werkplek en speelhoek voor kind.
Dit is ongeveer de ruimte:
[ [url=m/mIeGQP.png]Afbeelding[/url] ]
Groen is waar je het liefst heen kijkt (tuin/paarden). Rood is niet zozeer vreselijk, maar dat is de kant van de oprit en de auto's, dus ik kijk vanuit de bank liever de andere kant op. Dat maakt ook dat ik geen ideale plek weet voor de tv.
Dieuwke_ schreef:Kun je niet wat schuiven met je huidige bank en hocker en daar zogenaamd een hoekbank van maken? Dan kun je kijken wat je prettig vind en daarna de nieuwe bank bestellen.
Dieuwke_ schreef:Nee, als de afmetingen niet overeen komen dan werkt dat niet inderdaad. Ik heb destijds de afmetingen van de meubels op de grond geplakt met schilderstape, misschien is dat nog een optie? Maar dan moet je de huidige meubels wel opzij kunnen zetten natuurlijk
Janine1990 schreef:Hi! Ik heb even jullie hulp nodig!
Ik wil mezelf een nieuw bankstel cadeau geven. HIeronder de opstelling die ik nu heb met een 2 + 2,5 zits:
[ [url=m/CUUjKd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu wil ik graag een hoekbank met een eiland. Alleen kan ik niet goed bepalen of ik die links of rechts wil hebben. Wat zouden jullie doen?