Suzanne F. schreef:Ibbel schreef:Als jij een aannemersbedrijf hebt, en je wilt 's winters je personeel gegarandeerd aan het werk houden (want anders moet je ze tóch doorbetalen) dan is het helemaal geen stom idee om dit soort panden aan te kopen. Ook prima belegging om je zakelijke centen weg te zetten. Spaarrente is nul, tenslotte, en als je pech hebt en wat véél winst hebt gemaakt afgelopen jaren kun je nog negatieve rente betalen ook. Onroerend goed daarentegen is nog steeds een goede en veilige belegging.
Je verkoopt ze daarna óf met winst, óf zoals in dit geval, maak je er een huurwoning van. Slimme zakelijke zet van deze man.
Precies dit. Heel slim. Goede investering, goede reclame. Zoals ze zeggen; met geld maak je geld. Als ik aan aannemer was geweest en ik had wat centjes op de bak had ik het zo geïnvesteerd. En dan verkocht denk ik. Maar verhuren kan ook prima natuurlijk. Betaal je zo minimaal 1000 euro per maand voor.
Dit inderdaad. Hier in de buurt is ook een woning uitgebrand, opgekocht door een aannemer en helemaal opgeknapt. Ik had het heel graag willen kopen!! (heb ook geboden, maar helaas niet het hoogste bod).