Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sting schreef:Ik zou het wel even aangeven hoor, bij de kneusjesbox die zo door elkaar gerammeld is. Want dat hoort echt niet en ligt aan de bezorgdienst, niet aan de verzender.
_San87_ schreef:Ik wil eigenlijk mijn maranta een nieuwe kweekpot geven. Maar die is nog zo druk met bloemen eruit persen dat ik t niet goed aandurf. Als ze zo goed groeit, is t ook niet echt nodig, denk ik?
_San87_ schreef:Sansevieria cylindrica stekjes van schoonmams gekregen! Nu moet ik wel naar het tuincentrum voor een pot
...
xIrlijn schreef:Hè wat jammer Coconut dat je kneusjesbox zo gehusseld is aangekomen. Dat zou niet moetenBij mij zaten de plantjes ook gestapeld, maar wel op een logische manier waardoor er maar weinig schade was.
Gelukkig heb je wel een prachtige selectie planten gekregen zeg!!
_San87_, hoe ziet de kluit eruit? Ik zou afhankelijk daarvan verpottenEn wat leuk die stekjes! Hup naar het tuincentrum
black_kelpie schreef:_San87_ schreef:Ik wil eigenlijk mijn maranta een nieuwe kweekpot geven. Maar die is nog zo druk met bloemen eruit persen dat ik t niet goed aandurf. Als ze zo goed groeit, is t ook niet echt nodig, denk ik?
Ik zou hem lekker laten staan, of hij moet echt heel krap staan, wortels een eind onder uit de pot enzo..._San87_ schreef:Sansevieria cylindrica stekjes van schoonmams gekregen! Nu moet ik wel naar het tuincentrum voor een pot
...
Hè, wat vervelend nou
xIrlijn schreef:Zo is het _San87_, dat gaat gewoon niet
En inzakkende potgrond zou ik niet zo bang voor zijn als de plant het gewoon goed blijft doen. Welke vier sanseveria's heb je nu?
ontherun schreef:_San87_ schreef:Ik niet. Maar dat is voornamelijk omdat ik niks te ruilen heb.
Dat inderdaadik heb ook nog niks te ruilen, als mijn stekjes aanslaan misschien wel leuk inderdaad om eens op te zoeken of dat hier ik de buurt ook is.
De cylindrica is leuk hèik heb er ook een baby van.
Coconut schreef:Ruilen jullie ook wel eens dingen met mensen uit de eigen omgeving/woonplaats?Hier is een leuk plantenasiel op Facebook. Fantastische groep mensen en hierdoor al veel leuks kunnen ruilen