Joosiien schreef:Leuk Babsiej!
Ik heb vanochtend weer een huis bezichtigd. Echter verkoopt een notaris het huis, vanwege overleden/geen familieleden. En ze wilden niks zeggen of er speling in de VP zit. Ik weet alleen dat het geld naar goede doelen gaat. Ik denk dat ik wellicht morgen een laag bod ga doen, om ook even te kijken waar zij ongeveer zitten. En om te kijken of ik dan zelf ruimte over houd om ook hypotheek te "gebruiken" voor het opknappen van een aantal dingen.
Je hypotheek is echt de verkoopprijs + 1%. Tegenwoordig kan je geen grotere hypotheek nemen.
Daarvoor heb je een bouwdepot nodig, en die is afhankelijk van taxatie. Dus of bepaalde verbouwingen ook daadwerkelijk zorgen voor waardevermeerdering.
Maar ik neem aan dat je financieel adviseur je hier al over heeft geïnformeerd?
Babsiej wat fijn zeg!!!
RoosG, wat een horken zeg... Kan maar zo van dezelfde notaris zijn als ik je woonplaats zie. Zit op meerdere plekken in het land.
Ik zit in spanning af te wachten tot ik iets hoor. Op z'n vroegst vandaag... Heel spannend... Dus ik dacht, ik ga paardrijden, bodywarmer aan en telefoon erin. Helaas bleek de bak zo uit de wind en in de zon te liggen, dat bodywarmer aan geen optie was. Uiteindelijk bleek het ook niet nodig
Heb nog niets gehoord