Hier ook droog en een zonnetje. Nu zeggen ze net op tv dat we morgen veel sneeuw krijgen in het midden v/h land. Het kán wel,want volgens mijn mobiel gaat het aankomende nacht sneeuwen vanaf 24.00 uur bij -2 graden.Grote kans dat er morgenochtend een pakje sneeuw hier ligt. Ik hope so. En dan ruim een weekje echte winter en dan klaar,dan op naar de Lente.
Britta31
nu even droog, maar dat zal wel niet zo blijven, het is toch wel erg donker grijs
Morrie
Geplaatst: 14-01-16 17:53
ik stond net met 2 kratten buiten bij AH pickup point, begint het me toch te sneeuwen, niet normaal meer..... ben blij dat ik mijn paard net zijn dikkere deken op gelegd heb.
Moet maandag met een collega op stap, hij heeft een Volvo zonder winterbanden uit 1999, hij heeft hem net een week, dus weet nog niet wat die auto gaat doen (altijd Citroen gereden) dus ik zeg: zet jouw auto op die-en-die P&R dan pik ik je daar op.... (ik heb een Landrover met 4x4 en Grabbers eronder
NatasjavE
Geplaatst: 14-01-16 17:58
Als het maandag erg glad is ga ik helemaal nergens naar toe. Heb winterbanden. Maar al die files heb ik heel geen zin in.