Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMANDRA schreef:Oef dat is vervelend inderdaad!
Bij ons is volgens mij alleen de veranda vertraagd, maar ze willen het wel bij de oplevering hebben staan. Ben benieuwd, maar op zich niet essentiëel.
Nog 11 dagen tot de voorschouw![]()
@Laura: oeh bijna! Veel plezier! Is het normaal dat je zo laat bericht krijgt wel?
Laura_ schreef:Bij ons moeten ze minimaal 4 weken voor de oplevering het doorgeven. Maar weet niet of het verplicht is.
Ryder schreef:Prachtig Cindy! En zoveel ramen achter, heerlijk zeg.
Yipee, mijn ervaring bij een verbouwing was dat aangeraden werd eerst de vloer te leggen en dan de keuken. Maar dat hangt wel af van het soort vloer en de soort plinten in je keuken dacht ik.
lukka63 schreef:Bij ons zijn eerst de vloeren gedaan hele begane grond plavuizen, toen stucwerk en renovlies, van de week is de keuken geplaatst ,muren worden nu op kleur gebracht.
Woensdag verhuizen helaas geen gordijnen nog ,maar de nieuwe bank en eetkamerstoelen komen donderdag .
En schoonmaken heb ik al tig keer gedaan, wat een stof iedere keer,is dat bij jullie ook zo?
_xManadisx_ schreef:Ik hoop aankomende week. Heb nu 2 verhuisweken maar moet nog mijn bed en pax kasten kopen. Hangt er even vanaf wanneer ze beiden weer op voorraad zijn in de winkels.
Moet ook nog een spatscherm voor achter de kookplaat hebben
IMANDRA schreef:_xManadisx_ schreef:Ik hoop aankomende week. Heb nu 2 verhuisweken maar moet nog mijn bed en pax kasten kopen. Hangt er even vanaf wanneer ze beiden weer op voorraad zijn in de winkels.
Moet ook nog een spatscherm voor achter de kookplaat hebben
Spannend! Veel plezier!
Speaking of, heeft iemand toevallig ervaring met een verhuisbedrijf? Ben nogal aan het twijfelen. Het is best aan de prijs (1000-1200€) maar zou het zo’n zonde vinden als wij met het tillen van het meubilair de muur kapot stoten. Maar de reviews lopen zo uiteen dus weet niet of ik er goed aan doe… en de enige die wel meer positieve reviews heeft is gelijk 1600€