Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moet nu wachten op loon dus op rantsoen tot donderdag en volgende week denk ik mij uitkering weer nientje78 schreef:Ik doe maar 1x in de week boodschappen.
Wacht tot ik alle folders binnen heb en aan de hand van wat ik nog in huis heb en de aanbiedingen maak ik een boodschappenlijstje.
Vind het erg makkelijk op deze manier.
Fading schreef:Ik doe voortaan nog maar 1 keer per week boodschappen. En kijk naar de aanbiedingen van de winkels waar ik heen ga (ah en emte) Zo eet ik nu ongeveer voor een 10/15tje per week! scheellt echt enorm!
Soms ga ik ook naar de aldi, ligt er maar net aan

) En zoals ik al zei goed op de aanbiedingen letten en koken voor minimaal 2/3 dagen zodat je twee keer achtereen kan eten en een portie kan invriezen (voor meestal de week erop) Vlees koop ik altijd n grootvepakking en doe dat dan in zakjes per stuk verpakken zodat ik die steeds uit me vriezer kan halen. Ik zorg ook altijd dat ik niet meer dan 50/60 cent per stukje vlees betaal 
Die kiekeboe van de Aldi vind ik echt sowieso veel lekkerder dan die van de Ruijter
en scheelt nogal vele in kosten ook! 
Dus haal inderdaad ook altijd best duur brood vergeleken met het goedkoopste. Maarja daar ben ik dan nog geen 3,- per week aan kwijt (haal het op bakkerij op de markt scheelt enorm!)
Bahbah 
Blingh schreef:Op mijn telefoon en IPad heb ik trouwens een folder app. Wij krijgen geen folders meer thuis en op uiterlijk maandag staan de nieuwe folders online. Echt handig!
Heb al een tijd niet goed bezuinigd. Nogal wat hectische dagen/weken achter de rug.
Vanaf volgende week weer een verse start!